مقالات

خرید و قیمت سرویس نقره زنانه چگونه است؟

سرویس نقره زنانه مجلسی امرالدکات مدل SI E10

خرید و قیمت سرویس نقره زنانه چگونه است؟

خرید و قیمت سرویس نقره زنانه از فروشگاه آنلاین، تجربه شگفت انگیز و به یادمانی برایتان دارد. امروزه زیورآلات نقره، جایگاه خوبی در صنعت مد پیدا کرده اند. خرید و قیمت سرویس نقره زنانه از طریق اینترنت بسیاری از هزینه های رفت و آمد به بازار را کاهش می دهد و از اتلاف زمان و انرژی جلوگیری می نماید. چنانچه برای خرید زیورآلات نقره مورد نظر خود وقت زیادی ندارید، می توانید به روش آنلاین از قیمت های آن مطلع شوید و نسبت به خرید اقدام نمایید.

سرویس نقره زنانه را می توانید با لباس های خود ست کنید و زیبایی و جلوه دوچندانی را برای خود ایجاد نمایید. اما این فلز گرانبها تحت شرایط خاصی در معرض آسیب قرار می گیرد. اکسیداسیون تاثیر مخربی بر جنس نقره ندارد که این نکته به عنوان یک مزیت برای زیورآلات نقره به حساب می آید. زیورآلات نقره ای هیچ آلرژی برای پوست به وجود نمی آورند و از درخشندگی خاصی برخوردارند. برای انواع مراسم گوناگون خانوادگی، رسمی و یا جشن ها مناسب هستند. زیورآلات نقره ای مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و برای زمان های بلند مدت براق و درخشان باقی می مانند.

آنهایی که دارای پوست حساس هستند می توانند بدون نگرانی از  این نوع زیورآلات استفاده نمایند. این نکته در صنعت جواهرسازی به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می آید. انگشتر، گردنبند، دستبند و گوشواره از محصولات فروشگاه آنلاین حامدی هستند که در ابعاد و قیمت های متنوعی عرضه  می شوند. نقره به آسانی تغییر رنگ نمی دهد و کدر نمی شود. به دلیل انعطاف پذیری بالا، ظرفیت طراحی و ساخت مدل های بسیار متنوعی را دارد.

سرویس نقره زنانه جواهری فلاور مدل SI F56

سرویس نقره زنانه جواهری فلاور مدل SI F56

نکاتی درباره نگهداری سرویس نقره زنانه

نگهداری نقره کار سختی نیست و با چند ترفند ساده می توانیم آن ها را برای مدت طولانی زیبا و براق نگه داریم. سرویس نقره زنانه باید دور از هر گونه مواد شیمیایی باشد و از پاشش عطر و ادکلن بطور مستقیم روی آنها خودداری نماییم. محیطی که این زیورآلات را در آن نگهداری می کنید باید خشک و دور از رطوبت باشد. برای تمیز کردن آن فقط به یک پارچه لطیف و نرم احتیاج دارید. می توانید با کمی از محلول های مخصوص تمیزکردن نقره، آن را آغشته کنید. پس از هر بار استفاده از اکسسوری های نقره ای، آنها را تمیز کنید.

نقره از عیارهای گوناگونی برخوردار است و کاربرد فراوانی در ساخت انواع زیورآلات مردانه و زنانه دارد. در نگهداری آن توجه داشته باشید که لوازم آرایشی و بهداشتی، کرم ها و لوسیون های ضدآفتاب می توانند رنگ نقره را در گذر زمان تغییر دهند. این نوع زیورآلات را همیشه دور از مواد نامبرده شده قرار دهید. خوشبوکننده ها و اسپری های آرایشی نباید روی زیورآلات نقره ای پاشیده شوند زیرا ساییدگی در نقره ایجاد می کنند.

خرید و قیمت سرویس نقره زنانه به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در بخش بعدی به آن می پردازیم. نکته دیگر در مورد سرویس نقره زنانه اینکه بانوان نباید هنگام آشپزی از جواهرات نقره ای خود استفاده نمایند. برخی از مواد خوراکی و غذایی مانند پیاز دارای گوگرد هستند و به زیورآلات نقره آسیب وارد می کنند. از تماس مستقیم رطوبت بدن با زیورآلات نقره ای پرهیز کنید. تعریق بدن در طولانی مدت منجر به تغییر رنگ نقره می شود. فصل تابستان فصل گرما و تعریق است. در این فصل مراقبت بیشتری از زیورآلات نقره ای خود داشته باشید. پولیش های مخصوص نقره، گزینه مناسبی برای تمیز کردن نقره جات می باشند

سرویس نقره زنانه جواهری فلاور مدل SI F55

سرویس نقره زنانه جواهری فلاور مدل SI F55

سرویس نقره چه مزایایی نسبت به دیگر زیورآلات دارد؟

جواهرات، زیبایی لباس و اندام را بیشتر می کنند اما اگر خرید آن  آگاهانه نباشد می تواند شما را دچار چالش کند. ترجیحا نقره اصل را خریداری کنید تا به مدت بیش از 30 سال بتوانید از آن استفاده نمایید. نقره را هم می توانید هدیه دهید و هم به عنوان یادبود برای عزیزان خود به یادگار بگذارید. اگر از روش های نگهداری زیورآلات و اکسسوری نقره مطلع نباشید، امکان نگه داشتن طولانی مدت آنها را نخواهید داشت.

ذخایر نقره در طبیعت بیشتر از منابع طلا هستند به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به طلا دارند. به دلخواه می توانید برای سرویس نقره خود روکش طلا درست کنید. با روکش کردن نقره از جنس طلا، ظاهر سرویس و زیورآلات نقره ای خود را چندین برابر جذاب تر می کنید. کلکسیون زیورآلات نقره ای حامد، مدل های بسیار متنوع با قیمت های مناسب برای تمام سلیقه ها ارائه می نماید.

خرید و قیمت سرویس نقره زنانه به عیار و مقدار نقره خالص موجود در آن بستگی دارد. روش منطقی برای خرید نقره، این است که ابتدا بودجه خود را بسنجید و بر اساس آن مدل مورد علاقه تان را تهیه نمایید. علاوه بر عیار، نوع سنگ، وزن، برند، نگین و برش آن بر قیمت خرید نقره تاثیر دارد. سرویس های نقره سلطنتی مخصوص عروس خانم ها، ست های ظریف از انواع سرویس های نقره زنانه هستند. خرید و قیمت سرویس نقره زنانه برای استفاده های معمولی و یا مراسم، قیمت های متفاوتی دارد که حتی می توانید بطور نیم ست آنها را خریداری نمایید.

سرویس نقره زنانه جواهری مجلسی مدل SI F54

سرویس نقره زنانه جواهری مجلسی مدل SI F54

عوامل مهم در تعیین قیمت زیورآلات نقره

در خرید و قیمت سرویس نقره زنانه عوامل متعددی دخیل هستند. قطعا اگر قصد خرید نقره اصل را داشته باشید، باید بهای آن را بپردازید. عددی که روی سرویس و زیورآلات نقره حک می شود نشانگر خلوص و عیار آن است. اگر این عدد بالا باشد یعنی کیفیت و خلوص نقره هم بالا است. برخی از طراحان و سازندگان نقره، برای معرفی برند خود علائم خاصی را روی زیورآلات حک می کنند.

خرید اقساطی یکی از روش های معمول برای خرید سرویس نقره زنانه می باشد. هر چه برند نقره معروف تر باشد، قیمت خرید آن نیز بالاتر است. زیورآلات نقره ای دست ساز، به علت صرف زمان زیاد برای طراحی و ساخت، قیمت های بیشتری دارند.

فروشگاه آنلاین حامدی انواع زیورآلات و اکسسوری نقره را با نگین و سنگ های متنوع با شرایط کاملا مناسب عرضه می نماید. انواع نگین و سنگ های رنگی، جذابیت و زیبایی سرویس های نقره را چندین برابر می کنند. زیبایی نقره با این نگین ها و سنگ ها رویایی و تکمیل می شود.

قیمت جهانی نقره به چه عواملی بستگی دارد؟

نقره یک نوع فلز به حساب می آید و هر فلزی یک نرخ جهانی دارد، نرخ جهانی نقره بر اساس شرایط گوناگون اقتصادی، مالی و اجتماعی نوسان پیدا می کند. به دنبال این نوسانات قیمت خرید نقره هم دچار تغییر می شود. علاوه بر سرویس های کامل و نیم ست نقره، تسبیح های نقره ای هم در این فروشگاه آنلاین با قیمت مناسب به فروش می رسد.

بعضی از ست ها و سرویس نقره زنانه نگین هایی به رنگ زمرد و یاقوت های اتمی از نوع درجه یک دارند. اگر به دنبال خرید بی واسطه زیورآلات نقره ای هستید، خرید اینترنتی از فروشگاه نقره حامد راهکار مناسبی برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید