مقالات

از نقره حامدی اقساطی بخر

انگشتر نقره زنانه طرح تایگر مدل RE S39

اکثر سوالات رایج شما در این متن پاسخ داده شده. لطفا پیش از تماس با پشتیبانی به دقت آن را مطالعه کنید.

بخش اول: سوالات متداول کاربران

1_پرداخت اقساطی اسنپپی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپپی یکی از روشهای پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال میشود. با استفاده از اعتبار اقساطی میتوانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.

از نقره حامدی اقساطی بخر

از نقره حامدی اقساطی بخر

2_ چطور میتوانم از روش پرداخت اقساطی اسنپپی استفاده کنم؟

  1. پرداخت اقساطی اسنپپی ۴ مرحلٔه ساده دارد:
  2.  به فروشگاه موردنظرتان بروید و در مرحلٔه پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپپی را انتخاب کنید.
  3.  شماره موبایلی که با آن در اسنپپی ثبتنام کرده اید را وارد کنید.
  4.  کد تأییدی که میفرستیم را وارد کنید.
  5. با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی میشود.

3_ من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور میتوانم سرویس اعتباری اسنپپی را فعال کنم؟

امکان فعالسازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپپی وجود دارد. برای فعالسازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن »سرویس اعتباری« بزنید،پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد می شود. همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} را نیز وجود دارد.

4_ در اسنپپی حساب ندارم. میتوانم موقع خرید ثبتنام کنم و اعتبار بگیرم؟

بله! میتوانید حین خرید از فروشگاههای طرف قرارداد با وارد کردن شمارٔه موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپپی ثبتنام کنید. اطلاعات شما در لحظه بررسی میشود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار میگیرید و میتوانید خریدتان را نهایی کنید.

5_ سرویس اعتباری اسنپپی برای من فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهم؟

اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپپی به صورت خودکار فعال میشود و نیازی به فعالسازی مجدد ندارد.

6_ چگونه میتوانم اقساط ام را تسویه کنم؟

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورتحساب برایتان صادر میشود. برای تسویه حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن (سرویس اعتباری) بزنید، بعد از دیدن صورتحسابتان در قسمت بدهیها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.

7_ اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطیام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت نمیتوانید از اعتبار اقساطی برای پرداخت مبلغ سفارشتان استفاده کنید. به زودی امکان پرداخت بخشی از هزینه با اعتبار اقساطی اسنپپی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

8_ آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپپی محدودیتی وجود دارد؟

شما میتوانید به اندازه کل موجودیتان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:

  • کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
    ● سفارش شما(مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ
    تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و نمیتوانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار
    تومان را به صورت اقساطی بخرید.)
    ● موجودی اعتبار اقساطیتان برای خرید کالا کافی باشد.

9_ آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپپی پرداخت شده است وجود دارد؟

اسنپپی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. میتوانید با پشتیبانی{فروشگاه/آموزشگاه/موسسه}تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط مشی سرویس دهنده ها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق اسنپپی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با نقره حامدی پیگیری کنید.

10_ در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریدهام چه اتفاقی می افتد؟

گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش داده اید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپپی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
اگر لغو سفارش شما بر اساس قوانین و مقررات نقره حامدی امکانپذیر باشد پس از ثبت درخواست:
1.سفارش مورد نظر شما لغو میشود و میتوانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارش ها مشاهده کنید.
2. مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی کارتی که شما با آن پرداخت کرده اید برگشت داده خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی حداکثر ۷ روز کاری انجام خواهد شد.)
3. اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده می شود.
4. بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهی ها حذف می شود.

11_ اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟

گاهی ممکن است مبلغ سفارشتان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در اینصورت مبلغ سفارشتان به روز میشود و میتوانید جزئیات سفارشتان را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش (سفارش ها) مشاهده کنید.

اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:

1. مبلغ سفارش، مجدد محاسبه میشود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباریتان کسر خواهد شد.

2. اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسط بندی می شوند.

3 ما به التفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.) توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقرر تعیین شده آن را پرداخت کنید.

12_ سفارشم لغو شده اما هنوز مبلغ به حسابم برنگشته است، چکار باید بکنم؟

چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا ما به التفاوت آن نهایتا بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام می شود. چنانچه مبلغ کم شده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکیتان برنگشت، میتوانید با پشتیبانی اسنپپی (۰۲۱) ۹۶۸۶۲۰۲۱ تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید