مقالات

مزایای جواهرات نقره

سرویس نقره جواهری عروس مدل SIL R6

مزایای جواهرات نقره 

مزایای نقره: جواهرات همیشه بخشی جدایی ناپذیر از جامعه بوده اند. داشتن جواهرات مناسب می تواند لباس های شما را برجسته کند. چه برای یک شب در شهر بیرون بروید یا فقط به استایل روزمره خود اضافه کنید، می خواهید بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید. اما گاهی اوقات، اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید، پیدا کردن جواهرات مناسب که هم کاربردی و هم مقرون به صرفه باشد، می تواند چالش برانگیز باشد.

اینجاست که جواهرات نقره ای استرلینگ وارد می شوند. این فلز زیبا می تواند تطبیق پذیری مورد نیاز برای افزایش مجموعه جواهرات خود را به شما ارائه دهد. اگر می خواهید بیشتر بدانید، به خواندن 5 مزیت فوق العاده ای که باید بدانید، ادامه دهید.

1. جواهرات نقره عیار ماندگاری بالایی دارند

به طور متوسط، جواهرات نقره استرلینگ می تواند بین 20 تا 30 سال دوام بیاورد. اما با مراقبت مناسب، واقعاً می‌توانید به این تکیه کنید که قطعات نقره‌ای استرلینگ‌تان می‌توانند مادام‌العمر باقی بمانند و حتی به میراثی تبدیل شوند که به نسل بعدی پوشندگان منتقل می‌کنید.

همیشه جواهرات نقره استرلینگ خود را به درستی نگهداری کنید. آن را دور از نور مستقیم خورشید و دور از منابع رطوبتی که می تواند باعث کدر شدن آن شود، نگهداری کنید. آن را با یک پارچه جواهرسازی نرم و خشک و پولیش نقره ای مرتباً جلا دهید.

همچنین می توانید با محلول جوش شیرین و سرکه مقطر سفید، پاک کننده نقره استرلینگ خود را بسازید. خمیر دندان آب شده و مسواک نرم نیز به زیبایی نقره استرلینگ شما کمک می کند. صابون ظرف ملایم نیز گزینه ای برای از بین بردن ایمن لکه ها است.

از اسپری کردن عطرها و دئودورانت ها به طور مستقیم بر روی سطح جواهرات نقره استرلینگ خودداری کنید. همه این نکات به شما این امکان را می دهد که بیشترین استفاده را از نقره استرلینگ خود ببرید و طول عمر آن را افزایش دهید.

2. نقره استرلینگ یک آلیاژ است

نقره خالص به خودی خود خیلی نرم است، بنابراین به اندازه کافی قوی نیست که بتوان از آن جواهرات بادوام ساخت. اما نقره استرلینگ 92.5 درصد نقره خالص است و 7.5 درصد دیگر آلیاژهای فلزی در آن مخلوط شده است تا قوی تر و بادوام تر شود. برای اینکه استحکام و شکل آن را ببخشد به این محتوای آلیاژ 7.5 درصدی متکی است.

شما هنوز هم قطعات نقره ای زیبا را با مزایای اضافه آلیاژ برای استحکام می گیرید. این بدان معنی است که قطعات نقره استرلینگ شما مانند نقره خالص دچار فرورفتگی یا خراش نمی شوند. جواهرات شما قوی و زیبا خواهند بود به این معنی که می توانید آنها را به عنوان لهجه ای برای کمد لباس روزمره خود بدون نگرانی از آسیب استفاده کنید.

جواهرات نقره استرلینگ همان استحکام و درخشندگی نقره را برای قطعات جواهرات در مقایسه با پلاتین و طلای سفید فراهم می کند، اما برای کسری از قیمت شما بیشترین نقره را در قبال پول خود دریافت می کنید و در عین حال عملکرد جواهرات جذاب را نیز به دست می آورید.

3. نقره استرلینگ مقرون به صرفه تر است

جواهرات طلا و پلاتین بسیار مورد توجه هستند، اما هزینه بالا می تواند جمع آوری چندین قطعه برای گسترش مجموعه لوازم جواهرات شما را دشوار کند. نقره استرلینگ نیز نوع ساده‌تری از فلز برای تولید است زیرا نقره منبع فلزی فراوان‌تری نسبت به طلا است. این منجر به این می شود که نقره استرلینگ هزینه پایینی در تولید آن داشته باشد.

از آنجایی که نقره نوع مقرون به صرفه برای خرید جواهرات است، می توانید جواهرات بیشتری را با همان قیمت یک قطعه طلا یا پلاتین خریداری کنید. شما می توانید مجموعه وسیع تری از قطعات نقره استرلینگ را در کمد جواهرات خود داشته باشید. شما می توانید همه چیز را از گردنبند نقره تا دستبند، گوشواره و انگشتر پیدا کنید.

این باعث می شود که پیدا کردن قطعه مناسب برای تکمیل لباس شما یک فرآیند بسیار سرگرم کننده و آسان تر باشد. جواهرات شما بدون نگرانی در مورد بودجه بالا ظاهر و کیفیت بالایی خواهند داشت. همچنین می توانید برند شخصی خود را ایجاد کنید.

4. نقره استرلینگ را می توان روکش طلا کرد

نقره یکی از رساناترین انواع فلزات است. رسانایی آن حتی بیشتر از مس است. از آنجایی که نقره استرلینگ 92.5 درصد نقره خالص است و تنها 7.5 درصد آن از آلیاژ تشکیل شده است، این امر نقره استرلینگ را برای آبکاری طلا ایده آل می کند.

فرآیند آبکاری طلا، همچنین به عنوان آبکاری الکتریکی شناخته می شود، شامل عبور جریان الکتریکی از طریق محلول طلای مایع است.این یون های طلا به سطح فلز نقره استرلینگ می چسبند.

چیزی که در ازای آن به دست می آورید یک جواهر باشکوه است که تمام بهترین کیفیت های طلا و نقره را در یک خود دارد. شما دوام نقره استرلینگ را با درخشش بیشتر طلا خواهید داشت. این به شما گزینه های بیشتری برای یافتن جواهرات مناسب برای افزودن به مجموعه خود می دهد.

جواهرات با روکش طلا بر روی فلز نقره استرلینگ نیز یک گزینه جواهرات مقرون به صرفه تر برای کسانی است که می خواهند ظاهر و حس طلای واقعی را بدون برچسب قیمت گزاف داشته باشند.

5. نقره استرلینگ همه کاره است

نقره استرلینگ به شما امکان می دهد بدون زحمت با ظاهر خود بازی کنید. شما می توانید سبک هایی را پیدا کنید که لباس های شما را جذاب می کند. نقره استرلینگ همچنین به شما این امکان را می‌دهد که برند سبک شخصی خود را با طرح‌ها، سبک‌ها و سنگ‌های برجسته که بیشتر برای شما جذاب هستند، بیان کنید.

شما می توانید چندین زنجیر نقره ای استرلینگ را با هم بپوشید تا ظاهری ظریف داشته باشید. نقره استرلینگ نیز به سرعت از لباس روزانه به لباس شب تبدیل می شود. بنابراین، شما همیشه به نظر خواهید رسید که سبک شما درست است.

نقره استرلینگ برای هر موقعیتی که نیاز دارید، مقدار مناسبی از بلینگ را به شما می دهد. چندین حلقه نقره استرلینگ را در یک انگشت روی هم قرار دهید یا یک حلقه کوکتل خیره کننده را به عنوان جواهرات کانونی انتخاب کنید.

پوشیدن نقره استرلینگ مکمل هر لباسی است. شما می توانید حرفه ای و شیک یا پیچیده و خوش سلیقه به نظر برسید. چه بخواهید بزرگ و جسور باشید یا کوچک و ظریف، زیورآلات نقره استرلینگ در همه اندازه ها و طرح ها برای هر سلیقه ای عرضه می شود.

در جواهرات نقره حامدی طرح های بیشتری از جواهرات نقره بیابید

زنان در همه جا از قدرت ناشی از پوشیدن جواهرات خوب استقبال می کنند. جواهرات می توانند خلق و خوی شما را تقویت کنند و به شما احساس توقف ناپذیری دهند. اگر در یافتن جواهرات مناسب مشکل دارید، به جواهرات نقره حامدی نگاه کنید.

فروشگاه بزرگ نقره حامدی معتقد است که برای هر زن لوکسی جواهرات مقرون به صرفه را فراهم می کند تا هر روز به بهترین شکل ظاهر شوند. شما می توانید گردنبند، انگشتر، گوشواره، دستبند و ست هدیه جواهرات زیبا و مقرون به صرفه جواهرات نقره استرلینگ را بیابید. شما می توانید برند شخصی خود را بسازید و خود را به سبک بیان کنید.

جدیدترین مجموعه های ما از طرح های جواهرات نقره استرلینگ را امروز در وب سایت ما مرور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید