مقالات

چرا گوشواره های میخی نقره محبوب هستند؟

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R5

چرا گوشواره های میخی نقره محبوب هستند؟

گوشواره های میخی نقره ای یک قطعه کلاسیک است که با هر لباسی مطابقت دارد. در اینجا دلیل شیک بودن آنها را بررسی خواهیم کرد.

آیا احساس می کنید جواهراتی که در حال حاضر دارید با هیچ چیز در کمد شما مطابقت ندارند؟

نگران این هستید که اخیراً در دنبال کردن روندها کمی افراط کرده اید و به دنبال قطعاتی هستید که ماهیت نسبتا کلاسیک داشته باشند؟

فقط جواهری می‌خواهید که بتوانید آن را بپوشید و در سال‌های بعد احساس اعتماد به نفس داشته باشید؟

اگر چنین است، پس باید گوشواره های میخی نقره ای عیار را بردارید!

در این پست از جواهرات نقره حامدی ، همه چیزهایی را که باید بدانید ازجمل پاسخ این سوال که چرا گوشواره های میخی نقره ای استرلینگ چنین سرمایه گذاری هوشمندانه ای هستند را به شما خواهیم گفت سپس، به شما اطلاع خواهیم داد که در کجا می‌توانید جدیدترین طرح‌های نقره عیار و قطعات برجسته را پیدا کنید.

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R12

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R12

  1. آنها کلاسیک هستند

مطمئناً، روند جواهرات می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.با این حال، اگر بیش از حد به روندها تکیه کنید، می توانید بسیار مضحک به نظر برسید.آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که به عکس‌های خود در یک مناسبت خاص، مانند عروسی‌تان، نگاهی بیندازید و از ظاهر گوشواره‌های قدیمی که در روز بزرگ خود انتخاب می‌کنید، حواس‌تان را پرت کنید.با این حال، اگر از گوشواره‌های نقره‌ای میخی استفاده می‌کنید ، می‌توانیم تضمین کنیم که این مشکل را نخواهید داشت.

چرا که آنها با هر لباس، فرم صورت و حتی استایل شخصی هماهنگ می شوند. این به این معنی است که وقتی متوجه شدید که کدام قطعه از جواهراتتان به بهترین وجه لباس شما را تحسین می کند، همیشه می توانید گل میخ های خود را بیاندازید و کارتان را تمام کنید.

جواهراتی که در وقت شما صرفه جویی می کند و شما را فوق العاده زیبا و جاودانه نشان می دهد!

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R5

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R5

  1. آنها برای هر سنی مناسب هستند

چه برای خود خرید کنید و چه برای شخص دیگری، می دانیم که پیدا کردن جواهراتی که مناسب سن هستند، گاهی اوقات دشوار است.

اگر برای جوان‌تر خرید می‌کنید، نمی‌خواهید آن‌ها خیلی بزرگ به نظر برسند، که گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد اگر به دنبال قطعات مد روز بروید. اما اگر کمی بزرگتر هستید، شما نمی خواهید به نظر برسید که سعی می کنید لباس هایی بپوشید که واقعاً باید به دخترتان (یا نوه دخترتان) منتقل می شد؟

خبر خوب! گوشواره های میخی نقره ای استرلینگ برای افراد در هر سنی مناسب و کاملاً زیبا هستند. آنها همچنین روی انواع رنگ های مختلف پوست و همچنین تقریباً با هر لباسی که فکر می کنید بپوشید، به خوبی کار می کنند.

  1. آنها راحت هستند

گوشواره های بزرگ مطمئناً می توانند به شما کمک کنند تا کل ظاهر خود را به سطحی افراطی تر و بیش از حد تبدیل کنید. و در حالی که ما ظاهر قطعات سنگین تر را دوست داریم ، اما آنها همیشه راحت ترین چیزها در جهان نیستند.

در واقع، مطالعات اخیر تأیید کرده‌اند که استفاده از گوشواره‌هایی که برای شما خیلی سنگین هستند، ممکن است حتی لاله گوش‌تان را برای همیشه کشیده شوند . این قطعا چیزی نیست که شما بخواهید اتفاق بیفتد. با این حال، هنگامی که از گوشواره های میخی نقره ای استرلینگ استفاده می کنید، لازم نیست نگران تأثیرات احتمالی آن ها بر روی گوش خود باشید. چه در حال رفتن به باشگاه باشید و چه برای یک شب بیرون رفتن در شهر، گل میخ شما را سنگین نمی کند!

  1. نقره یک فلز نجیب است

وقتی روی یک جواهر سرمایه گذاری می کنید، می دانیم که می خواهید سال های آینده بتوانید آن را بپوشید. وقتی گوشواره های میخی نقره ای استرلینگ خریداری می کنید، فقط ظاهر کلاسیک کلی قطعات نیست که در آزمون زمان مقاومت می کند. این همچنین دوام موادی است که از آن ساخته شده اند.

اول از همه، نقره استرلینگ یک گزینه عالی برای کسانی است که پوست حساس‌تری دارند، که ممکن است به سایر انواع فلزات با کیفیت پایین‌تر حساسیت داشته باشند . به خصوص اگر بعد از پوشیدن انواع دیگر جواهرات متوجه خارش، قرمزی یا هر نوع ناراحتی و تغییر رنگ دیگری شده اید؟

تغییر به استرلینگ را در نظر بگیرید. علاوه بر این، استرلینگ می تواند سایش زیادی را تحمل کند. در برابر آب مقاوم است، به سختی خراشیده می شود و به راحتی کدر نمی شود. این بدان معنی است که شما می توانید بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن گوشواره نقره ای خود، فرسودگی زیادی را از بین ببرید .

ما این ایده را دوست داریم که جواهرات نقره ای شما را از نسلی به نسل دیگر منتقل کنید!

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R1

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R1

  1. استرلینگ از بسیاری از رنگ های سنگی تعریف می کند

در حالی که البته، گل میخ های توپ نقره ای به خودی خود زیبا به نظر می رسند. گاهی اوقات، ممکن است بخواهید یک سنگ رنگارنگ را در یک محیط نقره ای عیار اضافه کنید تا همه چیز را به سطح بعدی ببرید.

چیز دیگری که ما در مورد نقره استرلینگ دوست داریم سنگ های درخشان را در سایه های مختلف کاملا برجسته می کند و بدون اینکه آنها را تحت تاثیر قرار دهد، نگه می دارد. برای مثال به این گوشواره های نقره  درخشش نقره لانه ای عالی برای سنگ درخشان ایجاد می کند، بدون ایجاد حواس پرتی و رقابت رنگ.

آیا آماده سرمایه گذاری در گوشواره های میخی نقره هستید؟

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد تا متوجه شوید که چرا انتخاب گوشواره‌های نقره‌ای میخی به این معنی است که جواهراتی خواهید داشت که با همه چیز در کمد خود ست می‌شوند. وقتی نقره می‌خرید، مواد بادوام و باکیفیتی نیز دریافت می‌کنید که هر سبک، رنگ پوست و حتی سن را تحسین می‌کند. البته، زمانی که آماده خرید هستید، باید مطمئن شوید که فقط از بهترین ها در طراحی و اجرای جواهرات خرید می کنید.

اینجاست که ما وارد می شویم!

ما از شما دعوت می کنیم که مدتی را در وب سایت ما بگذرانید تا در مجموعه جواهرات ما از انواع جواهرات دیدن کنید. سپس، مطمئن شوید که وبلاگ ما را برای توصیه های ارزشمندتر در مورد چگونگی زیبا نگه داشتن جواهرات خود به همان زیبایی روزی که آن را خریدید برای سال های آینده بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید