مقالات

انتخاب حلقه متناسب با شکل انگشت شما

انگشتر مردانه نقره طرح BMW مدل REM T1

انتخاب حلقه متناسب با شکل انگشت

همانطور که ما لباس های خود را با توجه به فرم بدن خود انتخاب می کنیم، حلقه های خاصی روی دست های خاص بهتر به نظر می رسند.در این مقاله از جواهرات نقره حامدی نکاتی درباره انتخاب حلقه مناسب با شکل انگشتان آورده ایم.

نکته اول

حلقه ای را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با اندازه شما باشد. در صورت لزوم، آن را نزد متخصص برده و بزرگ یا کوچک کنید. در نهایت، توجه داشته باشید که اندازه برخی از حلقه ها دشوار است، مانند حلقه های سنگ فرش.

اولین تصور اشتباه: ما اغلب فکر می‌کنیم که حلقه‌های بزرگ برای انگشتان بلند و باریک مناسب‌تر هستند تا انگشت‌های بزرگ و کوچک. خب این یک اشتباه است…

تصور اشتباه دوم: انگشترها روی انگشت اشاره، وسط یا انگشت حلقه زده می شوند.

حلقه ازدواج و نامزدی به طور سنتی در انگشت حلقه دست چپ استفاده می شود.

برای بقیه انگشتر ها ، احساس راحتی کنید! مد و روندها را دنبال کنید. امروزه ما خیلی راحت انگشترهای انگشت شست یا انگشت کوچک را می پوشیم، آن ها پیچ و تاب کوچکی را که همه ما می خواهیم به ارمغان می آورند.

برای انگشتان نازک یا انگشتان ضخیم تر؛ کدام حلقه مناسب تر است؟

پس کدام حلقه را برای انگشت بزرگ یک خانم انتخاب کنیم؟ حلقه توری  نوعی حلقه است که به لطف نمایه کمی گرد آن، کاملاً با انگشت گوشتی بزرگ سازگار می شود.

مردانی که جواهرات می‌پوشند می‌دانند که چگونه حلقه مردانه را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنند، و حلقه‌های مهر، اگرچه با ابهت هستند، به‌ویژه روی دست‌های ضخیم و گوشتی به خوبی استفاده می‌شوند.

حلقه ها دارای “سطح” یکسانی هستند و در عین حال یکی برای انگشتان نازک مناسب تر است، دیگری برای همه انگشتان مناسب است.

مانند همه حلقه ها، اما حتی بیشتر از آن برای انگشترهایی که برای انگشتان بزرگ و گوشتی در نظر گرفته شده اند، انتخاب اندازه مناسب ضروری است. حلقه ای که خیلی باریک باشد جلوه بهتری را نخواهد داشت و بین دو اندازه، بزرگتر را به کوچکتر ترجیح میدهیم.

انگشتان کوتاه یا بلند، کدام نوع حلقه مناسب شماست؟

از آنجایی که نوارهای عمودی حالت یک لباس را اصلاح می‌کند، حلقه‌هایی که انگشت را در طول آن همراهی می‌کنند برای انگشتان کوتاه جذاب هستند.

به طور کلی، برای بلند کردن انگشت، مدل حلقه هایی را انتخاب کنید که الگوی آنها موازی باشد و عمود بر انگشت نباشد.

انگشتر نقره زنانه کوکتل و مجلسی مدل RI F41

انگشتر نقره زنانه کوکتل و مجلسی مدل RI F41

چه نوع انگشتری برای انگشتان چاق مناسب است؟

انگلیسی زبانان یک اصطلاح نسبتاً زیبا برای صحبت در مورد انگشتان چاق پیدا کردند، آنها نام کوچک “چاق” را به آنها دادند.

شکل انگشتان هر کس متفاوت است، شکل و اندازه انگشتانشان نیز متفاوت است. برخی از زنان انگشتان بلند و باریک دارند، در حالی که برخی دیگر انگشتان کوچکتر و چاق دارند. اگرچه ، اغلب انگشتان بزرگ کوتاه‌تر به نظر می‌رسند، اما این تنها به دلیل ضخامت آنها یک تصور است. بدون توجه به طول انگشتان شما، چه باریک یا چاق، انواع خاصی از انگشترها در انگشتان چاق بسیار زیبا به نظر می رسند.

حلقه های الماس تبعیض قائل نمی شوند، آنها هر انگشتی را که زینت می دهند.

می‌توان انگشترهای مدرن و شیک را روی انگشتان درشت استفاده کرد که برخی از مدل‌ها برای انگشتان چاق مناسب‌تر هستند. ما به شما نکاتی را برای خرید حلقه نامزدی برای انگشتان نسبتا چاق ارائه می دهیم.

انگشت چاق یا انگشت بزرگ

وقتی صحبت از حلقه نامزدی برای دختران با انگشتان چاق یا حلقه نامزدی برای انگشت بزرگ است، همیشه یک سنگ مرکزی بزرگ و براق انتخاب کنید.

یک سنگ مرکزی بزرگ، چه الماس باشد یا یک سنگ قیمتی رنگی دیگر مانند یاقوت یا زمرد، انگشتان شما را نازک‌تر و بلندتر از آنچه هستند نشان می‌دهد. همه اینها بحث نسبت است.

بنابراین، حلقه های نامزدی برای انگشتان بزرگ، محیطی را ایجاد می کند که پوست کمتری را در کنار انگشتر نشان می دهد و یک سنگ بزرگ و زیبا با سنگ های قیمتی کوچک تک رنگ یا چند رنگ در کناره ایجاد می کند که ظاهر را می دزدد.

اگر شما انگشتان بزرگی دارید،حلقه ای با حالت پهن انتخاب کنید

حلقه های قاب پهن روی انگشتان ضخیم عالی به نظر می رسند. اگر دوست ندارید حلقه شما خیلی ضخیم و پر زرق و برق باشد، حداقل تنظیمی را انتخاب کنید که این جلوه را بدهد. این نوع تنظیمات انگشتان شما را لاغرتر می کند و به جای انتخاب یک نفره، گزینه های منحصر به فرد و خلاقانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

برای انگشت بزرگ یا انگشت چاق، حلقه نواری ضخیم تری انتخاب کنید

اگر حلقه ای با نوار نازک انتخاب کنید، در واقع بر انگشتان شما تأکید می کند یا توجه بیشتری را به سمت آن جلب می کند. انتخاب یک حلقه ضخیم تر به شما این امکان را می دهد که توجه را از انگشتان چاق خود به سمت حلقه جلب کنید.

حلقه ای با ضخامت/عرض حداقل سه تا چهار میلی متر انتخاب کنید تا یک تغییر دهنده بازی باشید. علاوه بر این، حلقه های باند ضخیم مد روز هستند و برای انگشتان بزرگ مناسب هستند.

حلقه های نامزدی برای انگشتان بزرگ می توانند مدرن تر یا قدیمی تر باشند، در هر دو مورد انگشتان شما برجسته می شوند و دوست داشتنی به نظر خواهید رسید.

انگشتر نقره زنانه نگین رنگی مدل RI R31

انگشتر نقره زنانه نگین رنگی مدل RI R31

جسارت پوشیدن حلقه های نامتقارن یا گل دار را داشته باشید اگر انگشتان بزرگ دارید

چه کسی گفته است که انگشتان چاق در مورد انگشتر بدشانس هستند؟ در واقع، انگشتان چاق می توانند انگشترهایی بپوشند که انگشتان خیلی نازک یا خیلی بلند توانایی استفاده از آن را ندارند.

در واقع، وقتی نوبت به حلقه های نامزدی برای انگشتان بزرگ یا حلقه های نامزدی برای دختران با انگشتان بزرگ می شود، انتخاب شما ناامیدانه است. زنانی که انگشتان چاق دارند می توانند تقریباً از هر حلقه ای استفاده کنند، حتی آنهایی که برای انگشتان نازک خیلی بزرگ هستند.

حلقه های نامتقارن یا حتی حلقه های گلدار بزرگ به خوبی روی انگشتان ضخیم کار می کنند. حلقه های آرت دکور نیز می توانند انتخاب خوبی باشند.

اگر به فکر یک حلقه نامزدی منحصر به فرد برای انگشتان چاق هستید و به این فکر می کنید که از کجا حلقه برای انگشتان بزرگ بخرید، از ما بپرسید، ما شما را راهنمایی می کنیم.

انگشت بزرگ یا انگشت ضخیم تر از حد استاندارد؟ اندازه حلقه و سفارشی سازی را در نظر بگیرید

اگر انگشتان ضخیم و چاق دارید، ممکن است اندازه شما به راحتی در دسترس نباشد. در این مورد، از شخصی سازی آن دریغ نکنید.

ما می دانیم که حلقه های نامزدی برای انگشتان بزرگتر به همان اندازه خاص هستند و ما همیشه اینجا هستیم تا شما را به سمت حلقه های مد روز و مد روز یا برعکس حلقه های کاملاً همیشگی به ویژه برای انگشتان بزرگ و انتخاب حلقه مناسب شخصی سازی کنیم و راهنمایی کنیم.

اکنون که می دانید چگونه حلقه برای انگشتان بزرگ انتخاب کنید و هنگام خرید حلقه نامزدی برای انگشتان بزرگ به چه نکاتی توجه کنید، امیدواریم به سرعت حلقه رویایی خود را پیدا کنید!

ما از روی تجربه به شما می گوییم، انگشتان بزرگ کوتاه تر نیستند و از پوشیدن جواهرات با طراحی استثنایی مانند هر انگشت دیگری لذت می برند.

دیدگاهتان را بنویسید