مقالات

مراقبت از حلقه های نقره ای

انگشتر نقره زنانه لوکس مجلسی مدل RIL E28

مراقبت از حلقه های نقره ای

مدل های انگشتر نقره که با مدل های شیک به ظرافت کامل دستها کمک می کند برای خانم ها و آقایان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. انگشترهای نقره که معنایی بیش از یک اکسسوری دارند، گاهی بیانگر عشق و گاهی دوستی هستند.

اما به دلیل خواص معدنی  که نقره دارد، حتی اگر در استفاده از آن در شرایط مناسب دقت شود، می تواند در روز اول تیره شود و درخشندگی خود را از دست بدهد. برای اینکه همیشه از آن انگشتر نقره بسیار دوست داشتنی با ظاهر «جدید» استفاده کنید، باید توجه زیادی به نگهداری آن داشته باشید.

قبل از هر چیز، لازم است توجه شود که در مراقبت از انگشتر نقره چه کارهایی نباید انجام شود. زیرا می توان گفت انگشتر نقره ای که در شرایط مناسب استفاده می شود نیاز به نگهداری زیادی ندارد. این مقاله از فروشگاه نقره حامدی را دنبال کنید تا با روش های مراقبت از حلقه های نقره ای خود آشنا شوید.

رعایت موارد زیر هنگام استفاده از حلقه های نقره

با توجه به اینکه ما در زندگی روزمره هر کاری را با دستان خود انجام می دهیم، به راحتی می توان گفت که انگشترهای نقره ای که در انگشتان دست استفاده می شود تقریباً تحت تأثیر هر کاری است که انجام می دهیم. مواد شیمیایی که ما استفاده می کنیم، به خصوص هنگام تمیز کردن، بزرگترین دشمن انگشترهای نقره هستند. بنابراین، هنگام استفاده از چنین موادی، برداشتن حلقه ها یا استفاده از دستکش منطقی ترین گزینه خواهد بود.

علاوه بر مواد پاک کننده، بسیاری از کرم ها و لوسیون های مورد استفاده ممکن است حاوی مواد شیمیایی نیز باشند. با توجه به اینکه ما بسیاری از محصولات از ضد آفتاب گرفته تا لکه برها را با دست به پوست خود می زنیم، این امکان وجود دارد که کرم های نقره ای با این مواد تماس پیدا کنند. بنابراین، جلوگیری از این تماس، اقدام مهمی برای درخشانحلقه نقره خواهد بود.

باز هم، عرق تولید شده توسط بدن ممکن است باعث تیره شدن رنگ انگشتر نقره در صورت قرار گرفتن طولانی مدت در آن شود. به همین دلیل، استفاده متناوب از آن انگشتر محبوب به جای استفاده مداوم، انتخاب خوبی خواهد بود. با این حال، این تفاوت را می توان به راحتی در حلقه هایی که در شب بیرون آورده و در روز استفاده می شود، مشاهده کرد.

شرایط نامناسب نگهداری از جمله مواردی است که در مورد مراقبت از انگشتر نقره نباید انجام شود. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، نقره که به دلیل ساختارش فلزی حساس است، در تماس با فلزات و جواهرات مختلف ممکن است کدر شود. به همین دلیل، انتخاب خوبی است که انگشترهای استفاده نشده را در جعبه خود یا حداقل به تنهایی، بدون تماس با سایر جواهرات نگه دارید.

انگشتر نقره زنانه لوکس مجلسی مدل RIL E28

انگشتر نقره زنانه لوکس مجلسی مدل RIL E28

با مواد طبیعی میتوانید از انگشتر نقره خود مراقبت کنید

مهم نیست که در هنگام استفاده از انگشتر نقره چقدر مراقب باشید، ممکن است کدر شود. با این حال، رفع این مشکل در زمان کوتاه با مواد طبیعی بسیار ساده است. علاوه بر این، این مواد را می توان تقریباً در هر خانه ای یافت.

 مخلوط جوش شیرین، جلا دهنده فوق العاده حلقه نقره

اولین روشی که برای جلا دادن انگشتر نقره باید امتحان کنید، مخلوطی از جوش شیرین و آب است. برای این کار، یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و نصف لیوان آب را در یک کاسه بریزید. مواد را با هم مخلوط کنید و حلقه را حدود 10 دقیقه در این مخلوط بگذارید. سپس حلقه های خود را با یک پارچه نرم پاک کنید. تعجب خواهید کرد که این روش ساده چقدر خوب کار می کند.

استفاده از مخلوط سرکه و آب

روش دیگری که برای مراقبت از انگشتر نقره موثر است، مخلوط سرکه و آب است. یک قاشق غذاخوری سرکه و نصف لیوان آب را به یک کاسه عمیق اضافه کنید. پس از مخلوط کردن سرکه و آب، حلقه را حدود 15 دقیقه در این مخلوط بگذارید. حلقه ای را که از آب سرکه بیرون آورده اید با یک پارچه نرم خشک کنید. با توجه به این احتمال که خاصیت اسیدی سرکه ممکن است به حلقه آسیب برساند، دقت کنید که مدت زمان آن بیش از 15 دقیقه نباشد.

مخلوط لیمو و نمک برای مراقبت از انگشتر نقره

مخلوط لیمو و نمک نیز یکی از روش های ارجح برای مراقبت از حلقه های نقره است. برای این کار آب یک لیمو را بگیرید و یک قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه کنید. حلقه را حدود 10 دقیقه در این مخلوط خیس کنید. سپس حلقه ها را بشویید و با یک پارچه نرم پاک کنید. با این حال، مراقب باشید که هنگام پاک کردن خیلی تند نباشید. از آنجایی که مواد اسیدی موجود در آب لیمو باعث حساس شدن حلقه می شود، یک فرآیند پاک کردن سخت ممکن است باعث آسیب به حلقه شود.

دیدگاهتان را بنویسید