مقالات

معنی انگشتر در هر انگشت

معنی انگشتر در هر انگشت

معنی انگشتر در هر انگشت: وقتی صحبت از حلقه ازدواج و نامزدی به میان می‌آید، اکثر مردم می‌دانند که روی کدام انگشت قرار می‌گیرند و هر کدام نماد چیست. آنها نقطه عطف مهمی در زندگی پوشنده هستند، مانند شروع فصل جدیدی در رابطه! معنای استفاده از انگشتر در انگشت حلقه به طور گسترده ای درک شده است، اما چرا انواع مختلف انگشتر در انگشتان دیگر استفاده می شود؟
این می‌تواند بسیار متفاوت باشد، زیرا فولکلور و افسانه‌ها معانی مختلفی را در طول تاریخ به حلقه‌پوشی می‌دهند. پوشیدن سنگ های قیمتی روی انگشتان خاص نماد همه چیز از عشق ابدی گرفته تا ثروت و قدرت است.

 دراین صفحه از فروشگاه اینترنتی نقره حامدی، معنای پوشیدن حلقه در هر انگشت را مورد بحث قرار خواهیم داد.

دست راست :

افرادی که انگشتر خود را در انگشت دست راست خود می اندازند دارای قابلیت تصمیم گیری درست در شرایط مختلف و همچنین دارای استقلال فکری هستند و آن ها در هر شرایطی باعث صلح می شوند .

دست چپ :

استفاده انگشتر در انگشت دست چپ معنا و مفهوم خاصی ندارد فقط برای زیبای می توان انداخت ولی اگر شما فردی بسیار درونگرا هستید بهتر است در این انگشت حلقه بی اندازید چون این افراد بیشتر مورد توجه بقیه می شوند .

انگشت حلقه

انگشت حلقه چهارمین انگشت دست چپ است که حلقه ازدواج و نامزدی را در آن می بندند. این نماد عشق ابدی، زیبایی و خلاقیت است. این باور در اساطیر یونان با خدا، آپولون، خدای خورشید مرتبط است. در نتیجه، پایه انگشت حلقه به عنوان کوه آپولو شناخته می شود.انداختن انگشتر در این انگشت، به معنای عشق است؛ به معنای دوست داشتن… به معنای متاهل بودن و متعهد بودن است!

سنگ های قیمتی مورد علاقه برای انگشت حلقه عبارتند از: آمتیست، یشم، سنگ ماه، فیروزه و یاقوت کبود. علاوه بر حلقه های ازدواج و نامزدی، حلقه ابدیت نیز در این انگشت استفاده می شود. با این حال، می توان آن را روی انگشت سوم دست راست نیز پوشید.

معنی انگشتر در هر انگشت

انگشت وسط

انگشت وسط به طور سنتی نشان دهنده مسئولیت، تعادل و روح است. سنگ های قیمتی مرتبط با انگشت میانی عبارتند از آکوامارین، مرجان و رز کوارتز. گفته می شود این سنگ های قیمتی همگی دارای خواص تسکین دهنده هستند.

وقتی فردی به جای انگشت حلقه، انگشتر را روی انگشت وسط می‌بندد، نشان‌دهنده این است که نامزد یا ازدواج نکرده است.

این انگشت قابل توجه ترین انگشت است، زیرا طولانی ترین انگشت است، بنابراین هر حلقه ای که در انگشت وسط پوشیده شود بسیار قابل توجه است. به همین دلیل می توان آن را نماد قدرت، ثبات و تعادل نیز دانست. پس اگر دوست دارید در این انگشتتان انگشتر محبوبتان را بندازید؛ شما آدمی معتدل، عادل و همچنین فردی با شخصیتی باثبات و متعادل دارید!

مردم اغلب یک حلقه کوکتل را برای انگشت وسط خود انتخاب می کنند. از نظر عملی، حلقه‌هایی که روی این انگشت زده می‌شوند، در خطر گیر کردن در انگشت راحت‌تر هستند، بنابراین اغلب از نوارهای باریک‌تر استفاده می‌شود.

 

انگشت اشاره

پوشیدن انگشتر در انگشت اشاره نماد رهبری، جاه طلبی و اعتماد به نفس است. این افراد اغلب روابط اجتماعی بسیار خوبی دارند و در زمینه تعامل با اطرافیان موفق ظاهر می‌شوند. از سنگ های محبوب این انگشت می توان به توپاز آبی، لاجورد و آمتیست اشاره کرد.

انگشت اشاره در طالع بینی به سیاره مشتری متصل است. این به این دلیل است که اعتقاد بر این است که مشتری سیاره ای است که راه درست را به ما نشان می دهد. به همین دلیل است که ما از انگشت اشاره برای نشان دادن راه به سمت هر چیزی و برای گفتن مسیر به کسی استفاده می کنیم.

 

انگشت کوچک

بر اساس کف بینی، انگشت کوچک، که به آن انگشت صورتی نیز می گویند، توسط عطارد اداره می شود. این نماد هوش، شهود و متقاعدسازی است.گفته می شود که پوشیدن سنگ هایی مانند سنگ ماه، کهربا یا سیترین روی انگشت صورتی، قدرت عطارد را فعال می کند. این امر مهارت های ارتباطی، بینش شهودی و روابط کاربر با سایر افراد را افزایش می دهد. بنابراین معنی انداختن انگشتر در انگشت کوچک، قدرت بیان بسیار خوب، روابط اجتماعی عالی و داشتن دوستان زیاد است. افرادی که در این انگشت حلقه می‌اندازند علاقه زیادی به یافتن دوستان جدید دارند و معاشران و هم‌صحبتان بسیار خوبی هستند.

انگشت شست

پوشیدن انگشتر بر روی انگشت شست نماد ابراز وجود و اراده است. کمتر معمولی است اما می تواند به طرز شگفت آوری راحت باشد.

در سال‌های گذشته، حلقه‌ای که روی انگشت شست می‌بستند، به طور سنتی نماد ثروت بود. این به این دلیل بود که ساخت یک حلقه به اندازه کافی بزرگ برای قرار گرفتن روی انگشت شست هزینه بیشتری داشت. در یونان باستان، نشان دهنده قدرت و مردانگی بود.

انگشت شست، به طور کلی، نماد اراده‌ی بالای فرد است و انداختن انگشتر در انگشت اول دست هر فرد را می‌توان نشانه‌ی اراده و آینده‌نگری او نسبت به مسائل زندگی شخصی یا جهان پیرامونش دانست.

دست چپ در مقابل راست دست

علاوه بر نمادین بودن انگشتر در کدام انگشت، دست چپ و راست نیز از نظر معانی پنهان تفاوت هایی دارند.به عنوان مثال، انگشت حلقه ازدواج به طور سنتی در دست چپ است که از یک باور قرن شانزدهمی نشات می‌گیرد. اعتقاد بر این بود که انگشت حلقه در دست چپ مستقیماً توسط یک ورید به قلب متصل است. این به این معنی بود که حلقه ازدواج به جهانیان نشان می دهد که “ادعای قلب آنها” وجود دارد.

با این حال، در قرن بیست و یکم، افراد بیشتری حلقه نامزدی و حتی حلقه ازدواج خود را در دست راست خود می زنند. برخی از نظر دهندگان اجتماعی می گویند که این نشانه ای از زمانه است که به استقلال مالی بیشتر زنان مربوط می شود. آنها حلقه ازدواج خود را در دست راست خود قرار می دهند تا نمادی از عدم وابستگی به همسرشان باشد.

انگشت کوچک دست چپ

گفته می شود که استفاده از انگشتر در انگشت کوچک دست چپ به قرن نوزدهم بازمی گردد. برخی از مردان یک حلقه امضا در انگشت کوچک دست چپ خود و همچنین حلقه ازدواج خود را در دست چپ برای نشان دادن ازدواج بسیار خوشبختی به دست می‌کردند. تا حدودی عجیب است، با توجه به اینکه این حلقه‌ها نمادی از عشق و ازدواج واقعی بودند، مردی که حلقه‌هایی در دست چپ خود می‌بندد نیز ممکن است این کار را انجام دهد تا انجمن باندبازی خود را در قرن نوزدهم اعلام کند!

انگشت حلقه دست چپ

انگشت حلقه چپ به طور جهانی به عنوان انگشتر نامزدی و ازدواج در نظر گرفته شده است. در برخی کشورها، مردم در این انگشت «حلقه قول» نیز می زنند. این حلقه که به عنوان حلقه قبل از نامزدی یا حلقه دوستی نیز شناخته می شود، به یک شریک عاشقانه هدیه داده می شود. این نماد تعهد پوشنده به یک رابطه تک همسری است. می توان آن را به عنوان پیش درآمد حلقه نامزدی رسمی به یکی از عزیزان هدیه داد.

انگشت اشاره دست چپ

معنی انگشتر در انگشت سبابه چپ یک تجمل بود که در یک زمان برای خانواده سلطنتی محفوظ بود. اعضای دادگاه در برابر حاکم زانو می زدند و به نشانه وفاداری و احترام انگشتر را در انگشت اشاره او می بوسیدند. امروزه همه تمایل دارند انگشترهای مد روز را در این انگشت بپوشند.

انگشت شست دست چپ

استفاده انگشتر در انگشت شست دست چپ برای تمامی افراد دارای اعتماد به نفس بالا و از این که کسی به او دستور دهد بیزار بوده و به سبک خاص خود زندگی می کند و برای بهتر نشان دادن همه خصوصیات کافی است یک انگشتر با پهنای زیاد بی اندازید .

دیدگاهتان را بنویسید