مقالات

چرا حلقه‌های هم اندازه متفاوت هستند؟

انگشتر زنانه نقره حلقه پشت حلقه مدل RI E71

چرا حلقه‌های هم اندازه متفاوت هستند؟

آیا تا به حال حلقه ای در سایز یا اندازه ای خریداری کرده اید که معمولاً بطور کامل مناسب شما باشد، اما این بار به نظر شما مناسب نیست؟ عوامل زیادی می تواند باعث آن شود، مانند عرض، سبک و حتی فصل! در ادامه این مطلب از فروشگاه جواهرات نقره حامدی درباره دلایل اینکه چرا حلقه‌های هم اندازه متفاوت هستند بیشتر صحبت شده است.

آیا اندازه های انگشتر جهانی هستند؟

خیر. چندین سیستم برای نشان دادن اندازه حلقه در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین اگر اهل کشور دیگری هستید، ممکن است بخواهید از نمودار تبدیل استفاده کنید.

برای کشور ما، همه انگشترها در مقیاس استاندارد اندازه گیری می شوند، اما درست مانند لباس، ممکن است انحرافاتی در بین مارک ها و جواهرات مختلف پیدا کنید.

اگر از اندازه حلقه خود مطمئن نیستید، این راهنمای مفید در خانه می تواند به شما کمک کند!

انگشتر زنانه نقره حلقه پشت حلقه مدل RI E71

انگشتر زنانه نقره حلقه پشت حلقه

چرا حلقه‌های هم اندازه متفاوت هستند؟

من اندازه حلقه خود را می دانم، اما هنوز متوجه تغییرات هستم. چرا؟

  • جنبه ای که بر اندازه حلقه تاثیر می گذارد، سبک حلقه است. دقیقاً مانند اینکه گاهی اوقات دو شلوار جین با اندازه یکسان با یکدیگر متفاوت هستند، همین امر در مورد حلقه ها نیز صادق است.
  •  یک نوار باریک (عرض حدود 2 میلی متر) اندازه 6 ممکن است کاملاً برای شما مناسب باشد، اما اگر یک نوار پهن (بیش از 4 میلی متر) انتخاب کنید، حداقل باید نیم اندازه را بالا ببرید.
  • همین امر در مورد ست های حلقه نیز صادق است. در یک مجموعه دو تایی، شما می خواهید حداقل یک سایز به اندازه نصف بالا بروید. اگر مجموعه‌ای از 3 حلقه دارید (یا حلقه‌های متعددی را روی هم قرار می‌دهید)، ممکن است بخواهید اندازه کامل را بالا ببرید!
  • استایل ها مسئله دیگری است که ممکن است بر نحوه تناسب انگشتر برای شما تأثیر بگذارد. اگر یک انگشتر تاپ سنگین با اندازه قیراط بزرگ دارید، می تواند روی انگشت شما بلغزد، بنابراین سایز واقعی خود را بدون تغییر اندازه بپوشید.

چرا یک انگشتر گه گاه به شکل متفاوتی به دست من می آید؟

مطمئناً متوجه تغییرات در طول فصل شده اید. در زمستان انگشتان شما نازک تر و در تابستان بزرگتر می شوند و این به دلیل دما است.

اما این تغییرات می تواند در طول روز نیز اتفاق بیفتد! این تغییرات را می توان نه تنها به دما، بلکه به خوردن غذاهای خاصی که مایعات را در خود نگه می دارند و انجام فعالیت هایی با دستان خود که جریان خون را افزایش می دهد نسبت داد. انگشت شما ممکن است فقط در یک روز نیم اندازه تغییر کند!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید