مقالات

آشنایی با انواع گوشواره نقره

گوشواره نقره زنانه نگین رنگی مجلسی مدل EI R5

آشنایی با انواع گوشواره نقره

گوشواره‌ها چه میخ‌های ساده باشند و چه آویزان‌های دراماتیک، گوشواره‌ها یک جواهرات بی‌سر و صدا هستند – به شما کمک می‌کنند در کنار هم به نظر برسید اما زیاده‌روی نکنید. از سبک‌های گوشواره‌های مدرن‌تر مانند سرآستین‌ها و نخ‌کن‌ها گرفته تا گوشواره‌های کلاسیک مانند میخ‌های الماس و حلقه‌های طلا،برای آشنایی با انواع گوشواره نقره ادامه مطلب از فروشگاه جواهرات نقره حامدی را دنبال کنید.

انواع گوشواره:

گوشواره میخی

گوشواره میخی تمایل دارند در سمت کوچک قرار بگیرند و به آرامی در بالای لاله گوش بنشینند بدون اینکه به سمت پایین بیفتند، به سمت عقب حلقه بزنند یا به سمت بالا بالا بروند. به طور معمول طراحی ساده ای دارد، پوشیدن گل میخ ها راحت است و با هر لباسی عالی به نظر می رسد. گل میخ های الماسباز کردن در پنجره جدید جزء اصلی جعبه جواهرات و یکی از محبوب ترین مدل های گوشواره است.

گوشواره قطره ای

اگر گوشواره‌ای می‌خواهید که هنوز ساده باشد اما کمی طول داشته باشد، ممکن است یک گوشواره ظریف همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. گوشواره های قطره ای زیر لاله گوش آویزان می شوند و معمولاً ثابت هستند، تقریباً مانند یک گوشواره میخی کشیده.

گوشواره های خوشه ای

گوشواره خوشه ای محکم روی لاله گوش قرار می گیرند و از چندین سنگ یا جواهر تشکیل شده اند که برای ایجاد یک خوشه در کنار هم قرار گرفته اند. این گوشواره های تزیینی می توانند به صورت گل میخی باشند یا افت کمی داشته باشند.

گوشواره آویزان

مانند گوشواره قطره ای، گوشواره های آویزان نیز زیر لاله گوش آویزان می شوند. گوشواره های آویزان معمولاً دارای طراحی پیچیده تری هستند و نسبت به گوشواره های معمولی حرکت بیشتری دارند.

گوشواره نقره زنانه طرح گل مدل EE Z2

گوشواره نقره زنانه طرح گل مدل EE Z2

گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ایباز کردن در پنجره جدید به شکل حلقه و حلقه از جلوی لاله گوش تا پشت هستند. در حالی که بیشتر گوشواره های حلقه ای گرد هستند، آنها می توانند در اشکال مختلفی مانند مثلث، مربع و بیضی ظاهر شوند و اندازه آنها از کوچک تا بزرگ متغیر است. حلقه‌های کوچک‌تر ظاهری کم‌رنگ ایجاد می‌کنند در حالی که گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ‌تر جلوه چشم‌گیرتری را ارائه می‌دهند. برای داشتن ظاهری جذاب، یک جفت  حلقه الماسی را انتخاب کنیدباز کردن در پنجره جدید

گوشواره هاگی

گوشواره هاگیلاله گوش را در آغوش بگیرید و به راحتی دور آن بپیچید. این حلقه‌های کوچک برای کسانی که می‌خواهند ظاهر یک گوشواره حلقه‌ای بدون خطر گیر کردن یا گیرکردن آن‌ها داشته باشند، ایده‌آل هستند.

گوشواره لوستری

گوشواره لوستر نوعی گوشواره آویزان با شکلی شبیه به یک لوستر کریستالی تزئین شده است.همچنین گوشواره های لوستری ظرافت و زنانگی را تراوش می کنند. و تصور می شود که لوکس ترین گوشواره ها هستند.

گوشواره نخی

دارای گوشواره های نخیبا سبک مدرن تر و مینیمالیستی متشکل از یک قطعه فلزی نازک است که از سوراخ سوراخ شده و در دو طرف لاله گوش آویزان می شود.

گوشواره ژاکت

گوشواره ژاکتشامل یک چفت یا سنگ در جلو است که گوشواره را در جای خود نگه می دارد در حالی که قسمت اصلی گوشواره پشت گوش قرار می گیرد. این مدل گوشواره منحصر به فرد به گونه ای طراحی شده است که پشت لاله گوش آویزان شود و جلوه ای سرگرم کننده و منحصربفرد به وجود بیاورد.

انواع پشت گوشواره

گوشواره های پشتی متداول ترین نوع پشت گوشواره هستند و برای هر چیزی از میخی گرفته تا گوشواره های آویزان استفاده می شوند. چندین گزینه مختلف برای قرار دادن گوشواره های پشتی وجود دارد، از جمله پشتی پشتی، پشتی پیچی و پشتی قفلی.

پشتی لولا

گوشواره‌های پشتی لولایی دارای یک پایه لولایی هستند که روی شیار پشت گوشواره می‌چسبند. این پشتی ها که به عنوان پشتی زینی یا لولایی نیز شناخته می شوند، معمولاً روی حلقه ها و گوشواره های هوگی استفاده می شوند. پس از شنیدن صدای ضربه یا کلیک گوشواره، مطمئن خواهید شد که ایمن است.

پشت قلاب چوپان

قلاب شپرد نوعی سیم گوش است که از سوراخ سوراخ شده و در پشت لاله گوش آویزان می شود. به دلیل طراحی قلاب مانند آنها، این سبک را می توان بدون پشتیبان اضافی برای محکم کردن گوشواره در جای خود پوشید.

پشت اهرمی

پشتی اهرمی، همچنین به عنوان پشتی چفتی شناخته می شود، نوع دیگری از پشت گوشواره است که معمولاً در گوشواره های سبک دراپ و آویزان استفاده می شود. سیم از سوراخ ها عبور می کند و با پشت گوشواره گیره می کند تا یک حلقه کامل را تشکیل دهد. آنها گزینه ای بادوام و مطمئن برای گوشواره هستند.

پشت گیره دار

گوشواره هایی که دارای پشت گیره ای هستند برای کسانی که گوش خود را سوراخ نمی کنند و همچنین برای کسانی که گوش خود را سوراخ نمی کنند عالی است. گیره پشتی به آرامی به لاله گوش می چسبد و گوشواره را در جای خود نگه می دارد، بدون نیاز به سوراخ کردن.

دیدگاهتان را بنویسید