مقالات

نحوه پوشیدن دستبند نقره 

دستبند زنانه رنگین کمانی نقره کارتیر جواهری مدل BE S1

نحوه پوشیدن دستبند نقره 

بر کسی پوشیده نیست که اینجا در جهان کاملاً عاشق جواهرات نقره هستیم.  از ویژگی‌های شکل‌پذیری گرفته تا طول عمر و درخشش خیره‌کننده، این فلز انتخابی عالی برای میلیون‌ها قطعه جواهراتی است که هر ساله در سراسر جهان فروخته می‌شوند.

اما آیا می دانستید که نقره ممکن است خواص درمانی داشته باشد و وقتی آن را می پوشید، مثبت تری را به زندگی شما وارد کند؟ یا اینکه بازگشتی جدی در حوزه مد دارد؟

در ادامه راهنمای نهایی در مورد نحوه پوشیدن دستبند نقره عیار و موارد دیگر را از جواهرات نقره حامدی بخوانید.

 استایل خود را برجسته کنید

یک دستبند نقره زیبا نه تنها می تواند مکملی عالی برای ظاهر جواهرات شما باشد، بلکه می تواند بر انتخاب کمد لباس شما نیز تاکید کند. پس چرا لباس خود را با دستبند انتخابی خود هماهنگ نکنید؟

یک لباس شب بدون آستین را در یک مراسم رسمی تصور کنید. شما می توانید گل میخ های کوچک را انتخاب کنید و هیچ چیز دیگری جز یک دستبند طناب پیچ خورده منحصر به فرد را انتخاب کنید . ظاهری برهنه و در عین حال جسورانه، این دستبند ظرافتی را به چشم ها می بخشد زیرا چشم ها به سمت انحنای مچ کشیده می شوند.

رفتن به نمایشگاه هنری؟ ایجاد یک بیانیه. قطعاتی مانند یک حلقه بزرگ و یک دستبند درشت با لباس‌های تیره و شهری کاملاً تضاد دارند و به درخشش فلز اجازه می‌دهند صحبت کنند. نقره‌ای کلفت نیز یک ظاهر کت واک فعلی برای همه آن شیک پوشان است (اما ما تمایل داریم بگوییم که یک دستبند نقره برای زندگی است، نه فقط یک کت!)

بیشتر از یک ظاهر جایگزین لذت می برید؟

یک دستبند نقره را با یک دستبند چرمی یا سرآستین چرمی برای تضاد در مواد، سبک ها و رنگ نقره ای ست کنید.

گرفتن چند اشعه در ساحل؟

دستبند کاف مورد علاقه خود را بپوشید .این دستبند به خوبی روی پوست برنزه قرار می گیرد و وقتی در دریای شور غوطه ور می شوید به راحتی جدا می شود.

دستبند زنانه رنگین کمانی نقره کارتیر جواهری مدل BE S1

دستبند زنانه رنگین کمانی نقره کارتیر جواهری مدل BE S1

یک نوع دستبند متناسب با روحیه خود انتخاب کنید

نیازی نیست که دستبندهای نقره فقط نمایانگر زیبایی جواهرات، انتخاب مد یا شخصیت شما باشند، بلکه می توانند روحیه شما را نیز منعکس کنند. احساس عصبانیت؟ دستبندهای سرآستین نقره را ببینید. احساس احساساتی شدن؟ یک دستبند جذاب یا یک دستبند مهره ای چطور؟

صنعتگران متخصص ما هر مورد را با تعادل کاملی از رنگ‌های فلزی می‌سازند تا فلزات مخلوط ما به خوبی یکدیگر را تحسین کنند. فقط به استادان فلزات آسیا نگاه کنید تا شواهدی مبنی بر اینکه فلزات مخلوط برای قرن ها مورد احترام بوده اند. با شواهد معاصر بیشتری جنبش فلزی ترکیبی را پذیرفته است.

آیا می دانستید

پوشیدن دستبند بر روی مچ دست چپ می تواند باعث ایجاد حس مثبت شود

خوب، پس این ممکن است برای همه صدق نکند، اما برای کسانی که در مورد معنویت کنجکاو هستند. آیا می دانستید که سمت چپ بدن شما با خود درونی شما در دنیای معنوی مرتبط است؟ ادعا می شود که با پوشیدن یک دستبند نقره بر روی دست چپ می توانید انرژی مثبتی از محیط اطراف خود بگیرید.

طبق گزارشها  فلز گرانبهای مورد علاقه ما ؛ نقره به عنوان حامل انرژی ماه شناخته شده است.به ویژه در ماه های جدید و ماه کامل. و تأثیر پوشیدن آن را مانند یک میدان نیروی محافظ می کند و منفی را منعکس می کند.

در بودیسم اعتقاد بر این است که پوشیدن جواهرات نقره (جواهرات چاکرا) می تواند به بهبود چاکراها و بازگرداندن تعادل درونی و بیرونی کمک کند. در نتیجه، استفاده روزانه از یک دستبند نقره روی مچ دست چپ، قدرت زیادی می تواند داشته باشد.پس چرا دستبند های نقره مجموعه جواهرات نقره حامدی  برای الهام گرفتن از سبک بررسی نکنید و مثبت بودن را در آینده حفظ کنید!

مزایای سلامتی نقره استرلینگ

نقره از دیرباز به عنوان تسکین دهنده درد در نظر گرفته شده است. در واقع در گذشته به دلیل خاصیت ضد باکتریایی آن از نظر پزشکی استفاده می شد. مردم هنوز هم نقره کلوئیدی را برای از بین بردن باکتری ها و جلوگیری از عفونت می خرند (به همین دلیل است که در برخی از پانسمان های زخم یافت می شود).

بسیاری از مردم بر این باورند که با پوشیدن یک دستبند نقره عیار می توانیم بسیاری از این فواید سلامتی را به ارمغان بیاوریم. به گفته متخصصان چنین جواهراتی به انعطاف پذیری رگ های خونی ما کمک می کند و شکل گیری استخوان ها و پوست ما را حفظ می کند.

همچنین کمک می کند که نقره استرلینگ ضد حساسیت باشد ما نقره خالص را با مس و نه نیکل ترکیب می کنیم، بنابراین می توانید با این ترکیب فلزات دستبند خود هیچ واکنش آلرژیکی را تضمین نکنید.

دستبند خود را شاداب نگه دارید

در حالی که نقره استرلینگ به دلیل استحکام نسبتاً قوی و جلوگیری از اکثر فرورفتگی‌ها و خراش‌ها مشهور است. اما همچنان برای حفظ درخشش خود نیاز به نگهداری دارد. زمانی که دستبند خود را نمی‌پوشید، آن را در کیف مهر و موم شده خود در مکانی خنک و تاریک نگه دارید. مطمئن شوید که در نور خورشید یا در یک مکان مرطوب نیست. اگر می خواهید بهترین نکات و ترفندها را برای نگهداری به دست آورید. در اینجا یک پست مفید در مورد نحوه تمیز کردن جواهرات خود داریم.

دیدگاهتان را بنویسید