مقالات

انواع انگشتر نقره زنانه و تفاوت میان آن ها

انگشتر نقره حلقه زنانه کارتیه مدل RI B49

با سلام خدمت همراهان عزیز نقره حامدی امروز تصمیم گرفتیم در مورد انواع انگشتر نقره زنانه و تفاوت میان آن ها اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم تا شما عزیزان نیز در هنگام خرید انگشتر زنانه اطلاعات کافی در مورد انواع انگشتر را داشته باشید.

از آنجایی که انگشتر یکی اکسسوری های شیک و خاص برای زیبایی دست و انگشت بانوان به حساب میاد باعث به وجود آمدن تنوع زیادی از انگشتر ها در طلاجات و نقره جات شده است، و باتوجه به سلیقه خانم ها در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته شده اند.

انواع انگشتر نقره زنانه و تفاوت میان آن ها

انتخاب انگشتر زنانه از لحاظ ظاهری و کشور های تولیدکننده به چند دسته تقسیم شده اند و ما با در نظر گرفتن فرم دست و انگشت خود و مکانی که قسط داریم از انگشتر استفاده کنیم میتوانیم با در دست داشتن اطلاعاتی درباره هر انگشتر و تفاوت آن ها یک محصول مناسب را انتخاب کنیم. انواع انگشتر نقره زنانه عبارت اند از:

انگشتر نقره زنانه مجلسی کوکتل مدل RI F12

انگشتر های نقره کوکتل

اولین قدم در انتخاب انگشتر مناسب ، در نظر گرفتن موقعیت استفاده از آن است. این انگشتر ها از نظر ظاهری ابعاد بزرگتری نسبت به بقیه انگشتر ها دارند که با نگین های مختلف برلیان و مارکیز و… طراحی و ساخته می شوند. بعضی از این انگشتر ها ممکن هست با نگین های رنگی نیز عرضه شده و روانه بازار شوند.

انگشتر های کوکتل معمولا برای استفاده در مراسمات خاص مانند عروسی و جشن و…مناسب هستند یا به اصطلاع عامیانه انگشتر های نقره مجلسی هم شناخته شده اند و به دلیل وزن و ابعاد آن های برای استفاده روزمره شاید چندان مناسب نباشند، اما برای استفاده در مجالس یک انتخاب بی نظیری هستند.

 

انگشتر زنانه نقره مجلسی ظریف لوکس مدل RIL F1

انگشتر های نقره ظریف زنانه

همانطور که در پاراگراف قبلی گفته شد کوکتل ها ابعاد و وزن بالاتری دارند در مقابل انگشتر های ظریف به انگشتر هایی گفته می شوند که از نظر ابعاد و وزن کمتری نسبت به کوکتل ها دارند و ظرافت بیشتری در طراحی و ساخت این نوع انگشتر ها شده است، که به اصطلاح عامیانه به انگشتر نقره مجلسی ظریف نیز مشهورند.

این انگشتر ها بر خلاف کوکتل ها برای استفاده روزمره نیز مناسب هستن و اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنین پیشنهاد می کنیم انگشتر های نقره ظریف رو  خریداری کنید.

"</p

انگشتر نقره زنانه نگین رنگی

یکی دیگر از اکسسوری ها شیک زنانه انگشتر های نگین رنگی هستند که به دو دسته کوکتل و ظریف تقسیم شده اند و مطالب گفته شده در دو پاراگراف گذشته به این نوع انگشتر ها هم صدق می کند.

انگشتر های نگین رنگی در انواع مختلفی عرضه شدند و دارای رنگ های مختلفی از جمله قرمز (یاقوت قرمز)،سبز(زمرد)،آبی(یاقوت کبود)،صورتی،سفیدو…هستند این انگشتر های برای استفاه مجلسی و رومزه نیز مناسب اند، در تصویر زیر دو نمونه از انگشتر نگین رنگی کوکتل و ظریف قابل مشاهده هستند.

انواع انگشتر نقره زنانه و تفاوت میان آن ها

انگشتر نقره زنانه فری سایز

با پیشرفت تکنولوژی ساخت جواهرات و نیاز و نگرانی های مشتریان در هنگام استفاده یا خرید انگشتر و پاسخ به سئوالاتی از جمله : ممکنه بعد مدتی انگشتر در انگشتم گیر کنه؟! این انگشتر برای سایز انگشت من مناسب است؟! اگه انگشتم تغیر سایز پیدا کنه بازم میتونم ازش استفاده کنم؟! انگشتر های فری سایز طراحی و ساخته شدند که قابلیت تغییر سایز یعنی امکان باز و بسته شدن دارند و شما به راحتی و با خیال راحت می توانید این انگشترها را بدون نگرانی خرید و استفاده نمایید.

انگشتر نقره زنانه جواهری فری سایز مدل RE R24

انگشتر نقره حلقه پشت حلقه (دو تیکه و سه تیکه)

یکی دیگر از محصولات نقره حامدی تولید انگشتر های دو تیکه و سه تیکه به اصطلاح عامیانه حلقه پشت حلقه در ایران است. این انگشتر ها به صورت دو حلقه یا سه حلقه برای یک انگشت  با نگین های مختلف برلیان و اشکی و مارکیزو… طراحی شده اند و زیبایی خاصی به دستان و انگشتان شما می دهند و شما میتوانید از این محصولات در استفاده روزمره و مجلسی استفاده کنید.

انگشتر نقره حلقه پشت حلقه (دو تیکه و سه تیکه)

انگشتر نقره ست زنانه و مردانه

امروزه با افزایش قیمت طلاجات خیلی از زوج هایی که دوست دارند یک انگشتر ست با شریک زندگی خود داشته باشند روی به خرید نقره آوردند چرا که از نظر شفافیت نگین ها و ماندگاری طول عمر بیشتری نسبت به استیل و فلزات دیگری دارند و حتی آبکاری رادیوم (آب طلای سفید) و طراحی بر پایه جواهر نقره باعث شده انگشتر ست نقره بیشترین رضایت و فروش را در این زمینه داشته باشند.

انگشتر های ست معمولا در دو رنگ سفید (آبکاری رادیوم)  و زرد (آبکاری رزگلد) و بعضا ترکیب هر دو رنگ ساخته می شوند و ممکنه با نگین های برلیان و پرنس و… و حتی بدون نگین (تراش) یا همان حلقه ساده عرضه شده باشند در تصاویر زیر دو نمونه ای از انگشتر ست موجود در نقره حامدی برای شما عزیزان ارائه شده است.

انگشتر ست زنانه و مردانه نقره رزگلد مدل RE B59 X

انگشتر نقره ست زنانه و مردانه مدل RE B29

 

خرید انواع انگشتر نقره زنانه از نقره حامدی(hamedisilver)

در اتمام این مقاله باید عرض کنیم که ما در گالری نقره حامدی به عنوان یک تولید کننده برتر کشور در زمینه زیورآلات نقره با طراحی و ساخت انواع اکسسوری های زنانه و مردانه از جمله انگشتر نقره زنانه و انگشتر نقره مردانه  در نظر داریم رضایت شما عزیزان را به خود جلب کنیم. و آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما از قسمت نظرات همین مقاله هستیم.

زیورآلات نقره تخصص ماست، نقره حامدی

دیدگاهتان را بنویسید