مقالات

چرا باید جواهرات نقره بخریم؟

سرویس نقره زنانه مجلسی جواهری مدل SI B21

چرا باید جواهرات نقره بخریم؟

به راحتی می توان فهمید که چرا جواهرات نقره ای باکلاس با رنگ های دوست داشتنی، خنک و درخشندگی جذاب هستند. این فلز متمایز دارای چندین مزیت است که آن را به یک مورد علاقه همیشگی برای جواهرات مد روز و بی انتها، از گردنبند گرفته تا حلقه تبدیل می کند.

از زمان تولد بشریت، مردم به بررسی خواص درمانی مواد معدنی و فلزات قیمتی پرداخته اند. تنها با چند کلیک ماوس، ممکن است ده ها مقاله در مورد تأثیرات مثبت نقره، طلا و سایر فلزات بر سلامت انسان بیابید. یافتن جواهراتی با توانایی های جادویی فرضی، از کمدی واقعی، مانند حلقه های خلق و خو گرفته تا طلسم های جدی تر، که برای مقابله با تهدیدات خاص طراحی شده اند، کار سختی نیست.

در گذشته ، تاج‌های تزئین شده با جواهر زمانی توسط خانواده سلطنتی به عنوان نمادی از ثروت و اقتدار و همچنین دفاع در برابر بدشانسی و بدی استفاده می‌شد.

بنابراین، اگر خرید زیورآلات نقره عیار فایده ای دارد، آن چیست؟ چرا باید جواهرات نقره بخریم؟ پوشیدن جواهرات نقره فواید سلامتی منحصر به فردی دارد، در حالی که مطالعات مختلط هستند و بسیاری از آنها به قدرت اعتقاد و تلقین ذهنی مربوط می شود. در ادامه این مطلب از فروشگاه نقره حامدی با ما همراه باشید.

جواهرات نقره ای چه مزایایی دارند؟

نقره یک فلز گرانبها است که برای هزاران سال به دلیل خواص دارویی آن مورد استفاده قرار گرفته است. برای قرن ها، مردم از نقره به دلیل خواص ضد باکتریایی آن استفاده می کردند که به آنها کمک می کرد از بیمار شدن جلوگیری کنند، زخم ها را سریع تر بهبود بخشند و حتی از شیوع سرماخوردگی جلوگیری کنند.

نقره همچنین به بدن کمک می کند دمای خود را ثابت نگه دارد و جریان خون سالم را تقویت می کند. خواص ذاتی نقره با انواع فواید سلامتی، از جمله افزایش انرژی و احساس آرامش، گردش خون بهبود یافته و دمای هسته با ثبات تر مرتبط است.

از آنجایی که نقره برای قرن ها به عنوان یک آنتی بیوتیک و ضدعفونی کننده استفاده می شود، بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از جواهرات نقره از آنها در برابر بیماری یا سرماخوردگی محافظت می کند. به همین دلیل از نقره در ساخت تجهیزات و ابزار پزشکی استفاده می شود.

این فرضیه وجود دارد که نقره به رشد و ترمیم استخوان و همچنین مراقبت و ترمیم پوست کمک می کند زیرا به انعطاف پذیری رگ های خونی ما کمک می کند.

نقره به عنوان یک فلز، هنگامی که با بسیاری از مواد شیمیایی دیگر که سم شناخته شده هستند، واکنش نشان می دهد و تغییر رنگ می دهد و یک مزیت فیزیکی اضافی در قالب هشدار در مورد خطر احتمالی ایجاد می کند.

مزایای استفاده از جواهرات ساخته شده از نقره استرلینگ

بسته به اینکه چه چیزی را برای خرید انتخاب می کنید، جواهرات ساخته شده از نقره استرلینگ می توانند دارای برچسب قیمتی نسبتاً تند باشند. به خصوص در مورد نقره عیار 925، توضیح بسیار محکمی برای این موضوع وجود دارد. اگر به خرید یک کالای خاص علاقه مند هستید، به محتوای نقره واقعی توجه داشته باشید، اما به نظر می رسد قیمت آن بیش از حد خوب باشد که درست باشد. در این صورت باید قطعه را با دقت بیشتری ارزیابی کنید.

جواهرات نقره، فوق العاده بادوام

وانمود کنید که مراقب جواهرات خود هستید. در چنین حالتی، نقره استرلینگ برای همیشه ماندگار خواهد بود و گنجینه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن ها را نگه دارید و شاید حتی به عنوان یک میراث از خود به جای بگذارید!

اگر می‌دانید چگونه از نقره استرلینگ خود مراقبت کنید، اکنون هم مانند چهل سال پیش خوب به نظر می‌رسد. به دلیل کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتر نقره اصل 925، سرمایه گذاری اولیه بالاتر ارزش آن را دارد. علاوه بر این، این جواهرات به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد. درخشندگی اصلی را می توان با یک لاک حرفه ای و یک پارچه تمیز بازیابی کرد.

دستبند آسانسوری نقره زنانه مدل BIE F2

کاملا قابل تنظیم است

نقره استرلینگ نه تنها یک گزینه فلز گرانبها برای کیف پول بیشتر از برخی دیگر است، بلکه یک ماده عالی برای کاردستی نیز هست. می توان آن را به راحتی شکل داد و به راحتی در دسترس است. این به شما اجازه می دهد تا جواهرات نقره ای بی نظیری بسازید که مکمل سلیقه و مجموعه شخصی شما باشد.

این فلز گرانبهایی است که اصالت و بیان را تشویق می کند. تطبیق پذیری نقره استرلینگ امکان استفاده از آن را در انواع جواهرات، از حلقه های ساده گرفته تا گردنبندهای برجسته و ترکیبی نوآورانه از فلز و سنگ های قیمتی را فراهم می کند.

به جواهر فروشان اجازه می دهد نوآور باشند و روندها را دنبال کنند

همراهی با تغییر سلیقه ها در جواهرات به خودی خود یک شغل تمام وقت است. با این حال، ظرافت و همه جا بودن نقره استرلینگ تضمین می کند که هرگز از مد نمی افتد. نقره استرلینگ همیشه جزئی از برترین ترندهای جواهرات خواهد بود، صرف نظر از اینکه صنعت مد چگونه تکامل می یابد.

نقره به دلیل چکش خواری، بوم خلاقانه وسیعی را برای ساخت جواهرات در اختیار جواهرات قرار می دهد. آنها آزادی زیادی برای آزمایش روندهای جدید و تولید اقلام خیره کننده و منحصر به فرد دارند. برای این منظور، می توانید با اطمینان خاطر یک گردنبند، انگشتر یا جواهرات دیگری که مکمل حس متمایز شما از سبک باشد، خریداری کنید.

جواهرات خود را با همه چیز بپوشید

نقره ای، مانند خاکستری، بدون شک یکی از سازگارترین و خنثی ترین رنگ هایی است که در کمد لباس شما وجود دارد. این نیز یکی دیگر از مزایای مهم جواهرات نقره است. می توانید آن را با تقریباً هر چیزی در کمد لباس خود ست کنید.

جواهرات نقره ای شما همیشه برای یک قرار شام، یک جشن با کراوات مشکی، یا یک قرار برانچ ساده مناسب هستند. علاوه بر این، می توانید نقره عیار را با اشکال مختلف جواهرات ترکیب کنید. طلای سفید، پلاتین، مروارید و الماس همگی نمونه هایی هستند.

نقره استرلینگ ظاهری براق و زیبا دارد. ممکن است از آن برای تبدیل حتی ابتدایی ترین لباس ها به چیزی درجه یک استفاده شود.

ماهیت ضد حساسیت بودن نقره استرلینگ

آلرژی به نیکل می تواند تا 10 درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار دهد. از آنجایی که زنان جوان بیشتر مستعد استفاده از جواهرات حاوی نیکل هستند، این تعداد به 20 درصد می رسد. حتی اگر قبلا هرگز واکنش آلرژیک به جواهرات را تجربه نکرده اید، احتمالاً باید از نیکل اجتناب کنید زیرا می تواند باعث خارشو التهاب پوست شود.

آلرژی به نیکل یک بیماری شایع است. از آنجایی که می تواند باعث تحریک و واکنش هایی مانند قرمزی، بثورات، خارش شدید، جوش، تاول و سوختگی (در اثر لکه های خشک) شود، از مصرف این ماده اجتناب شود.

همه با نیکل مشکل ندارند، اما برخی به برنج نیز حساس هستند. پاسخ های پوستی مانند بثورات، خارش، تورم، دلمه و تاول در مواجهه با این فلزات رخ می دهد. برای جلوگیری از این تحریکات پوستی، از خرید جواهرات نقره ای که ارزان ساخته شده اند خودداری کنید و به جای آن قطعه ای را انتخاب کنید که نقره استرلینگ یا با روکش طلا باشد.

غلظت نقره خوب 92.5٪ یا بیشتر به این معنی است که نقره استرلینگ بعید است که باعث تحریک شود، زیرا کسر فلز آلیاژی آنقدر کم است که قابل توجه نیست.

نقره ارزش واقعی برای پول فراهم می کند

جواهرات نقره استرلینگ ممکن است در مقایسه با جواهرات ارزان قیمت مانند یک تعهد مالی بزرگ به نظر برسد. با این حال، برخلاف سایر فلزات گرانبها، نقره استرلینگ به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است.

نقره استرلینگ با توجه به دوام، سازگاری، سهولت در دسترس بودن و البته جذابیت زیبایی شناسی خیره کننده آن، بسیار مقرون به صرفه است. با این اطمینان که برای نسل‌ها زنده می‌ماند، مقدار زیادی تغییر را برای یک قطعه نقره خرج کنید.

دیگر نیازی به حدس زدن اصالت جواهرات نقره ای شما نیست. ممکن است هر روز با اطمینان آن را نشان دهید. با این حال، هنوز هم باید جواهرات نقره استرلینگ خود را به طور مداوم تمیز و نگهداری کنید. اگر آن را در یک جعبه جواهرات امن و راحت نگهداری کنید، بسیار بیشتر دوام خواهد داشت.

مجلل و بدون هدر دادن پول است، بنابراین می توانید از آن لذت ببرید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید.

این یک نمونه عالی از سرمایه گذاری است که دائماً انتظارات خود را برآورده می کند و هزینه اولیه خود را توجیه می کند.

 نگهداری ساده

بله درست خواندید! زیورآلات نقره ای استرلینگ اگر به طور منظم از آنها نگهداری کنید، ماندگاری زیادی خواهند داشت. البته این بدان معنا نیست که هر بار که دارید باید آن را تمیز کنید. در عوض، مراقبت با نگهداری دقیق جواهرات خود در کیسه های زیپ دار (هر اجناس به طور جداگانه برای جلوگیری از زنگ زدگی) یا حداقل نگه داشتن آنها در کیسه های مربوطه شروع می شود تا وسایل شما گم نشوند، مرتب شوند و در هر زمان به راحتی پیدا شوند.

از سوی دیگر، تمیز کردن آن بسیار ساده است، همانطور که در مقاله خود در مورد نحوه مراقبت از جواهرات نقره ای استرلینگ توضیح دادیم.

مدال نقره زنانه طرح دختر در ماه مدل MI B2

دسترسی و تنوع

انتخاب گسترده ای از جواهرات نقره استرلینگ زیبا برای انتخاب وجود دارد و بسیار مقرون به صرفه است. در نتیجه، شما به راحتی می توانید مجموعه خود را در طول زمان متنوع و گسترش دهید و آن را به شکلی عالی از جواهرات برای خرید با قصد سرمایه گذاری تبدیل کنید.

اگر قیمت آن را با سایر جواهرات یا فلزات گرانبها مقایسه کنید، ممکن است از ارزان بودن آن تعجب کنید. سرمایه گذاری روی چند قطعه کلیدی که می توانید دوباره بپوشید، راه خوبی برای شروع ساخت مجموعه شماست. سپس، می‌توانید به تدریج آن را با اجزای کوچک‌تر و مکمل که پیچیدگی فزاینده‌ای دارند، بسازید.

جواهرات نقره ای ارزان قیمت هستند و به راحتی در دسترس هستند، بنابراین به راحتی می توانید مجموعه خود را تازه نگه دارید. یا اگر بودجه شما اجازه می دهد، ممکن است اقلام سفارشی برای سفارش داشته باشید.

برای همه مناسب است

بله دقیقا! هیچ کس نباید از خرید جواهرات نقره ای بترسد زیرا برای همه عالی به نظر می رسد. اگر یک تاجر هستید، قطعات حرفه ای و رسمی وجود دارد که به تخصص شما پاسخ می دهد.

برای افرادی که به دنبال جواهرات روزمره هستند، هیچ انتخابی بهتر از نقره استرلینگ برای حلقه های مینیمال، گردنبندهای زیبا، دستبندهای زیبا، مجموعه های شخصی، دست ساز یا گوشواره های ساده وجود ندارد. بازار نقره استرلینگ در حال رونق است، و همینطور روندها! بنابراین بلافاصله شروع به جمع آوری جواهرات نقره ای کنید. جواهرات نقره استرلینگ جایگاهی در فرهنگ امروزی پیدا کرده است. دیگر محدود به عرفای فوق ثروتمند یا خرافاتی نیست که به خواص درمانی آن اعتقاد دارند.با وجود تاریخ غنی و جذاب، نقره استرلینگ از همیشه مقرون به صرفه تر است. اگر می خواهید شروع به ساخت یک مجموعه جواهرات زرق و برق کنید، این مکان عالی برای شروع است!

اگر قبلا جواهرات نقره می پوشید، می دانید که زیبا به نظر می رسد و عملا با هر لباسی هماهنگ می شود. اما نقره چیزهای بیشتری از آنچه به چشم می خورد وجود دارد. علاوه بر اینکه یک جواهر دوست داشتنی است، ممکن است عفونت ها را از بین ببرد و حتی درد را کاهش دهد. نقره دارای سابقه طولانی نمادین و معنی است که می تواند برای طیف گسترده ای از مردم جذاب باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید