مقالات

انتخاب گوشواره مناسب

سرویس نقره زنانه مجلسی نگین رنگی مدل SI R4

انتخاب گوشواره مناسب

کدام نوع گوشواره قطره ای برای شما مناسب است؟

یکی از دلایل اصلی محبوبیت گوشواره های قطره ای در دنیا این است که همه کاره هستند. بر اساس داده‌ های گوگل، گوشواره‌های دراپ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره در دنیا هستند. فقط گوشواره حلقه ای ،گوشواره میخی و گوشواره هاگی بیشتر دنبال می شوند.

فهمیدن این که چرا همه آنها را دوست دارند آسان است: گوشواره می تواند مکمل یک لباس شیک باشد، در دفتر پوشیده شود یا استایل شما را برای موقعیت های خاص برجسته کند. آنها همچنین به راحتی پوشیده می شوند و می توانند با مدل های مو و لباس های مختلف مطابقت داشته باشند. اگر مطمئن نیستید که کدام مدل گوشواره برای شما مناسب است اما می خواهید آن را امتحان کنید، ادامه مطلب را بخوانید. ما یک راهنمای جامع در مورد نحوه پوشیدن گوشواره با توجه به فرم صورت، مدل مو، لباس و مناسبت به شما ارائه خواهیم داد.

گوشواره قطره ای چیست؟

گوشواره قطره ای نوعی گوشواره است که زیر لاله گوش آویزان می شود. آنها در سبک ها و طول های مختلف، از کوچک و ظریف گرفته تا بلند و دراماتیک هستند. گوشواره های قطره ای را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد.

مدل های محبوب گوشواره کدامند؟

گوشواره ها انواع مختلفی دارند که می توان آنها را به عنوان گوشواره قطره ای دسته بندی کرد:

  • گوشواره آویزان 

این گوشواره دارای یک عنصر تزئینی تک یا چندگانه است که از پایه گوشواره آویزان است. بسته به طرح، آنها می توانند ساده یا پیچیده باشند. همانطور که از نام ها مشخص است، گوشواره های آویزان و دراپ کاملا شبیه به هم هستند. تفاوت اصلی بین این دو سبک این است که گوشواره های آویزان امکان حرکت نوسانی را فراهم می کنند. بنابراین اغلب از عناصر متعددی تشکیل شده اند. از طرف دیگر گوشواره های قطره ای ثابت تر هستند. آنها طوری طراحی شده اند که در جای خود باقی بمانند و تنها زمانی که سر خود را حرکت می دهید در امتداد حرکت می کنند.

  • گوشواره لوستر

این گوشواره ها دارای طرحی پلکانی هستند و عناصر تزئینی متعددی از پایه گوشواره آویزان شده اند. در حالی که لوسترها کمی بیشتر از پایه به شکل الماس یا نیم دایره خارج می شوند. لوسترها اغلب بیشتر از پایه بیرون می زنند و شکل دایره ای بیشتری دارند. آنها اغلب تزئین شده و برای رویدادهای رسمی عالی هستند. به گوشواره های لوستر ما نگاهی بیندازید…

  • گوشواره نخی

این گوشواره دارای یک زنجیر یا نخ نازک است که از لاله گوش می گذرد و آویزان می شود و ظاهری ظریف و ظریف ایجاد می کند.

  • گوشواره دراپ استیتمنت

گوشواره های استریمنت تکه های چشم نوازی هستند. آنها به دلیل اندازه و استایلشان قابل توجه هستند. برخلاف گوشواره های لوستری، معمولاً به شکل گرد نیستند. این نوع گوشواره ها بسیار شیک هستند. آنها دارای برش های زمردی با حاشیه هستند که با هر حرکت نوسان می کنند.

  • گوشواره میخی

همانطور که از نام آن مشخص است، اینها گوشواره هایی هستند که یک سنگ قیمتی درخشان را به نمایش می گذارند. آنها دارای باگت های برش پله ای و سنگ های برلیان گرد با برش دقیق هستند که نور را از همه زوایا به خوبی جذب می کنند.. همچنین اگر به دنبال خرید هستید، این صفحه را بررسی کنید. گوشواره میخی برای خانم ها

انتخاب مدل گوشواره قطره ای مناسب

اکنون که درک خوبی از انواع مختلف گوشواره های قطره ای دارید، وقت آن است که سبک مناسب خود را انتخاب کنید. چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید: شکل صورت، مدل مو و طول، به علاوه لباس و مناسبت، مواردی هستند که برای ایجاد ظاهری منسجم باید در نظر بگیرید.

شکل صورت

اشکال مختلف صورت می توانند از سبک های مختلف گوشواره بهره ببرند. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • صورت های بیضی: تقریباً هر سبکی از گوشواره قطره ای، فرم صورت بیضی را تکمیل می کند. بنابراین در این مورد، مدل مو و لباس شما فاکتورهای مهمتری است که باید در نظر بگیرید.
  • صورت های گرد: گوشواره های بلند و گوشه دار می توانند به کشیده شدن فرم صورت گرد کمک کنند. بنابراین، اگر در یک رویداد رسمی شرکت می‌کنید، گوشواره‌های استریت یا یک گوشواره آویزان ساده را برای پوشیدن روزمره در نظر بگیرید.
  • صورت های مربعی: گوشواره هایی با لبه های گرد می توانند زوایای شکل مربع را نرم کنند. گوشواره گالا برای صورت های مربع شکل بسیار مناسب هستند .
  • صورت‌های کشیده: اگر فرم صورتتان کشیده‌تر است، به سراغ گوشواره‌هایی بروید که پهن‌تر از بلند هستند. این به تعادل ویژگی های شما کمک می کند.گوشواره پالما در نظر بگیرید آنها دارای یک برگ نخل صیقلی زیبایی هستند که با یک گل میخ گلابی بریده شده در سبز زمردی پررنگ برجسته شده است.

 

بلندای مو

بلندی موهای شما نیز می‌تواند بر مدل گوشواره‌هایی که برای شما مناسب‌تر است، تأثیر بگذارد.

  • موی کوتاه: گوشواره های کوچک و ظریف می توانند موهای کوتاه را بدون اینکه ظاهر را تحت تاثیر قرار دهند، تکمیل کنند.
  • موهای بلند تا شانه: اگر موهای شانه بلندی دارید، گوشواره های بلند و زاویه دار به ایجاد ظاهری رساتر و خاص تر کمک می کنند.
  • موهای بلند: گوشواره های بلندتر می توانند موهای بلند را تکمیل کنند. اگر موهای بلند با موج های شل یا فر دارید، گوشواره های دریچه ای ایده آل هستند زیرا می توانند به زیبایی صورت شما را قاب کنند. اگر گوشواره‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهید اما موهای بلندی دارید، موهایتان را بلند کنید .

مدل مو

علاوه بر بلندی مو، نحوه مدل دادن شما نیز مهم است. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • مدل موی پایین: گوشواره‌های کوتاه‌تر و ظریف‌تر می‌توانند بدون اینکه ظاهر را تحت تأثیر قرار دهند، مکمل مدل موی پایین‌تر باشند.
  • نان: اگر موی بلند و تنگ دارید، گوشواره های کوتاه تری را انتخاب کنید که با مدل موهای شما رقابت نمی کند .

لباس

هنگام انتخاب گوشواره، لباسی که می پوشید نیز اهمیت دارد. برای لباس‌های غیررسمی، گوشواره‌های کوچک و ظریف انتخاب خوبی هستند. آنها به جای اینکه بر آن غلبه کنند، لباس شما را تکمیل می کنند. اگر در یک رویداد رسمی‌تر مانند عروسی، یک مهمانی شام یا یک رویداد مهم شرکت شرکت می‌کنید، می‌توانید گوشواره‌های بلندتر و دقیق‌تری را انتخاب کنید تا جذابیت بیشتری به آن اضافه کنید. برای لباس های اداری، گوشواره های ساده و حرفه ای مانند گوشواره های Briar Drop را پیشنهاد می کنیم. ساده گوشواره قطره ای نقره سنگ‌های برلیان گرد و صیقلی ما که بر روی قطره‌های مطمئن قرار گرفته‌اند.

خلاصه

گوشواره قطره ای یک اکسسوری همه کاره و مد روز است که می تواند مکمل هر لباسی باشد. آنها با لباس های رسمی یا لباس های روزمره به خوبی ست می شوند. به خاطر داشته باشید که پیشنهادات فوق دستورالعمل های کلی هستند و قوانین طلایی نیستند. کمی آزمایش کنید تا زمانی که مطابقت کامل با مدل مو، طول مو و لباس خود را پیدا کنید! پس از انتخاب گوشواره های بی نقص، مطمئن شوید که آنها را درست بپوشید. مطمئن شوید که آنها را در وسط لاله گوش خود قرار دهید تا لاله گوش شما آویزان نشود یا کشیده نشود. به این ترتیب پوشیدن آنها راحت خواهد بود و به ایجاد ظاهری متعادل کمک می کند. اگر این پست را دوست داشتید، مدلهای گوشواره فروشگاه ما را نیز بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید