مقالات

ترکیب جواهرات نقره با لباس و رنگ متناسب

سرویس زنانه نقره جواهری مجلسی مدل SI S7

ترکیب جواهرات نقره با لباس و رنگ متناسب

مشکی مناسب ترین رنگ برای زیورآلات نقره ای است. رنگ تیره پارچه باعث می شود جواهرات نقره شما بهتر بدرخشد. گردنبندها یا دستبندها و انگشترهای نقره به خصوص نازک تر، زیورآلات شما را در هر صورت برجسته می کنند. همچنین می توانید با لباس های آبی، سرمه ای، شرابی، بنفش و سبز خود ترکیب های چشم نوازی ایجاد کنید. یک گردنبند بلند نقره ای با یکی از این رنگ ها تمام توجهات را به خود جلب می کند و با دادن ظاهری که می خواهید به شما کامل می شود.

سایه های پاستلی، یاسی، سبز روشن، آبی روشن و صورتی روشن، زیورآلات نقره ای شما را محو می کند. و اگر تصمیم به پوشیدن این سایه ها دارید باید از جواهرات نقره دوری کنید.

تناسب جواهرات نقره با مدل لباس

زیورآلات نقره ای را هرگز نباید با لباس های با طرح های سنگین استفاده کرد. زیرا این زیورآلات در الگوهای متراکم نامرئی خواهند بود.

شما می توانید به راحتی جواهرات نقره را با یک گردنبند نقره با زنجیره نازک بپوشید که با لباس روزانه خود – شلوار جین و تی شرت – می پوشید. جواهراتی که ضخامت بیشتری دارند و با سنگ دوزی شده اند. بیشتر در شب استفاده می شوند و ظاهر شیک تری به فرد می بخشند.

ترکیب های ساخته شده از دستبند و دستبند نقره، فضای دلپذیری را به فردی که آنها را انتخاب می کند، می بخشد.

اکنون می توانید جواهرات طلا و نقره خود را با هم ترکیب کنید. در نهایت، فلزات و رنگ هایی که انتخاب می کنید کاملاً به ترجیح شخصی و حس زیبایی شناسی شما بستگی دارد.

اگر می‌خواهید زیورآلات نقره‌ای خود را برجسته کنید، حتماً باید لباس‌هایی را انتخاب کنید که با زیورآلاتتان متضاد باشند.

ایجاد ترکیب مناسب برای جواهرات نقره

سوال این است که جواهرات نقره‌ای را که دارید دقیقاً چگونه می‌خرید؟ این اغلب توسط افرادی که نمی دانند چگونه آن را ترکیب کنند پرسیده می شود. نقره هنگام ترکیب جواهرات، به خصوص با رنگ های آبی سرمه ای، سبز، شرابی و مشکی. در صورت استفاده ظاهر بسیار هماهنگی به دست می آورد.

زیورآلات اغلب استفاده می شود زیرا ظرافت را به ارمغان می آورد. استفاده از لباس های یقه باز و گشاد نیز لباس را شیک می کند. هنگام انجام این کار استفاده از گردنبند نقره بسیار مهم است. علاوه بر آن ردیف‌های گوشواره و گوشواره‌های آویزان معمولاً با لباس‌های بدون یقه پوشیده می‌شوند. وقتی با هم استفاده می شود ظاهری شیک می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید