مقالات

نحوه انتخاب گوشواره میخی نقره

گوشواره نقره زنانه

نحوه انتخاب گوشواره میخی نقره

گوشواره های میخی، میخ های با کلاهکی هستند که مستقیماً روی لاله گوش قرار می گیرند. قلاب آنها به قدری کوچک است که عملاً قابل مشاهده نیست.

تفاوت بین گل میخک و گل میخ چیست؟ اکثر جواهرسازان معتقدند که جواهرات یکسان هستند. اما برخی از آنها متقاعد شده اند که تفاوت حداقلی بین گل میخ و ناودانی وجود دارد: دومی نباید زیر لاله گوش بیفتد و گل میخ ها مجاز هستند بلند باشند.

این گوشواره های مینیمالیستی با انواع سبک های لباس ست می شوند و هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند آن را بپوشند. علاوه بر زیبایی و تطبیق پذیری، اینها لوازم جانبی بسیار کاربردی نیز هستند: به لطف گیره قابل اعتماد، امکان گم شدن عملاً از بین می رود.در این مقاله از فروشگاه جواهرات نقره حامدی درباره گوشواره میخی و نحوه انتخاب آن صحبت کرده ایم.

انواع گوشواره میخی و ویژگی آن ها

گوشواره های میخی انتخاب خوبی برای استفاده روزمره هستند. اما با ترکیب مناسب، برای مجالس رسمی نیز مناسب هستند.

گل میخ در بین دوستداران جواهرات محبوب است. وزن آن‌ها سبک هستند و هنگام استفاده طولانی مدت باعث ناراحتی نمی‌شوند؛ برای گوش‌هایی با هر شکل و اندازه مناسب هستند. هم گزینه های جهانی و هم گزینه های انحصاری و سفارشی وجود دارد.

مدل ها با در نظر گرفتن چندین معیار انتخاب می شوند

توسط گیره

  • پیچ ،محبوب ترین نوع نخ مخصوص روی گوشواره بستن را بسیار راحت کرده و احتمال گم شدن جواهرات را به حداقل می رساند. عیب این تنوع این است که سفت کردن قطعات کوچک دشوار است و همچنین همیشه نمی توان آن را به سرعت انجام داد.دارای پد سیلیکونی آنها معمولا در جواهرات لباس یافت می شوند. مزیت آن هزینه کم آن است. اما به تدریج سیلیکون خشک شده و شکل خود را از دست می دهد. این طرح دارای بست اضافی نیست، بنابراین می تواند سر بخورد.
  • دو گلبرگ. جزئیات روی گوشواره با یک شکاف برای تثبیت در فاصله دلخواه از گوش تکمیل می شود. مزیت قفل راحتی و قابلیت اطمینان آن است. اما یک نکته منفی نیز وجود دارد: با توجه به این واقعیت که مدل فقط دو گلبرگ دارد، در صورت بسته شدن، آنها می توانند از نگهدارنده به طرفین حرکت کنند. سپس گیره قفل نمی شود و ممکن است بیفتد.
  • سه گلبرگ. مشابه نوع دو برگی اما بدون مشکل حرکت گلبرگ ها هنگام بسته شدن. ظاهر راحت و قابل اعتماد است.
گوشواره نقره زنانه

گوشواره نقره زنانه نگین اشکی

بر اساس مواد سازنده

میخک از مواد مختلفی ساخته می شود. انتخاب آنها بر هزینه لوازم جانبی، سبک آن و امکان ترکیب تأثیر می گذارد.

اغلب گل میخ ها از طلا و نقره ساخته می شوند. ویژگی های مواد در هنگام خرید ارزش دانستن دارد.

طلا

فلز با ظرافت و شیک مرتبط است، دارای ته رنگ گرم است که با نوع ظاهری رنگ گرم هماهنگ است: موهای قرمز یا قهوه ای روشن، چشمان قهوه ای یا عسلی، پوست تیره.

جواهرات طلا بادوام هستند، در طول سال ها کدر نمی شوند و مکمل هر لباسی هستند. انتخاب زیادی از تن های این فلز وجود دارد. به لطف عناصر اضافی مختلف، جواهرسازان انواع سفید، لیمویی و حتی سایه های شرابی را ارائه می دهند.

روکش های طلا ایمن هستند و تقریباً هرگز باعث ایجاد حساسیت نمی شوند. آنها حتی برای گوش های تازه سوراخ شده نیز به خوبی کار می کنند.

نقره ای

این در دختران و نوجوانان پیچیده به نظر می رسد و به طور سودمندی بر ظاهر افرادی با نوع رنگ سرد تأکید می کند. مزیت اصلی این ماده قیمت پایین آن همراه با اشرافیت فلز است. لوازم جانبی ساخته شده از این فلز لاکونیک و ظریف هستند و برای استفاده روزمره مناسب هستند.

نقره نیز یک فلز ضد حساسیت است. اما وقتی نیکل در ترکیب گنجانده شود، می تواند باعث واکنش آلرژیک شود. اگر مستعد ابتلا به آلرژی هستید، پس باید این ویژگی را در نظر بگیرید.

نکته منفی دیگر ممکن است این باشد که نقره یک فلز نسبتاً نرم است که باید مرتباً تمیز و جلا داده شود. این از تیره شدن سطح جلوگیری می کند.

بر اساس نوع درج

گوشواره های میخی بدون درج نادر هستند؛ معمولاً با سنگ های قیمتی تکمیل می شوند. مدل ها جهانی هستند: اگر به درستی با لوازم جانبی دیگر ترکیب شوند، می توان آنها را هر روز پوشید یا برای هر مناسبتی با لباس جشن پوشید.

رایج ترین انواع درج:

  • الماس. از آنجایی که گل میخ ها مینیاتوری هستند، سنگ گران قیمت حتی برای هر روز مناسب به نظر می رسد. الماس را می توان به راحتی با هر رنگ طلایی ترکیب کرد، اما پیچیده ترین ترکیب را با طلای سفید می دانند. لوازم جانبی با الماس سفید جهانی در نظر گرفته می شود. بلوندها بهتر است از گوشواره هایی با سنگ های سبز یا آبی استفاده کنند؛ گوشواره های میخی شکلاتی برای خانم های قهوه ای و سبزه زیباتر به نظر می رسند.
  • سنگ های طبیعی. الماس ها مقرون به صرفه ترین الماس ها محسوب نمی شوند، بنابراین می توانید سنگ های جایگزین – یاقوت، آمیتیست، ، مروارید و دیگران. زمرد برای زنان چشم سبز، یاقوت و گارنت برای زنان مو قرمز با رنگ پوست گرم و جواهرات مروارید ظریف برای شیک پوشان جوان مناسب است. یک ماده مصنوعی جهانی – زیرکونیای مکعبی، که کاملاً از سنگ‌های قیمتی تقلید می‌کند و به زیبایی روی گل میخ‌های طلا و نقره منبت کاری شده است.

لوازم جانبی را می توان با یک درج بزرگ یا مسیری از سنگ های کوچک تزئین کرد. جواهر فروشان مجموعه عظیمی از گل میخ ها را ارائه می دهند که از بین آنها می توان مواردی را که مناسب شماست انتخاب کرد.

گوشواره نقره زنانه

گوشواره نقره زنانه نگین دار

چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب گوشواره میخی به چند پارامتر بستگی دارد:
  • ویژگی های ساختار صورت؛
  • مدل مو؛
  • ظاهری که برای آن اکسسوری انتخاب می کنید.
نکته اصلی که هنگام خرید باید روی آن تمرکز کنید ساختار صورت شما است:
  • گرد. عرض بالا و پایین یکسان است و پهن ترین ناحیه گونه ها است. در این مورد، شما باید صورت خود را به صورت بصری لاغرتر و بلندتر کنید. بنابراین بهترین انتخاب گوشواره های زنجیری دراز و مدل های قطره ای شکل خواهد بود. از جواهرات حجیم باید اجتناب کرد، زیرا باعث برجسته شدن ناحیه گونه می شود.
  • مثلثی. صورت به سمت چانه باریک تر می شود و پهن ترین قسمت آن پیشانی است. افراد دارای این ساختار صورت معمولاً چانه نوک تیز دارند. گوشواره هایی به شکل قطره یا اشکال دیگر که در پایین پهن تر هستند به اصلاح فرم صورت کمک می کند. از خرید ناودانی های گرد و الماسی شکل خودداری کنید.
  • کشیده. شبیه یک مستطیل است، اما به سمت چانه باریک می شود. توصیه می شود شکل الماس یا دایره را انتخاب کنید. گوشواره های میخی زنجیره ای بلند توصیه نمی شود زیرا آنها فقط بر ویژگی های کشیده تأکید می کنند.
  • مربع. پهنای پیشانی و گونه ها تقریباً یکسان است و خط فک مشخص شده در صورت جلب توجه می کند. گوشواره هایی با خطوط صاف به نرم شدن کمی آن کمک می کند. اشکال هندسی واضح در این مورد ممنوع است.
چند قانون ساده به شما کمک می کند تا برای مدل موی مختلف گل میخ انتخاب کنید:
  • گوشواره های میخی زنجیری یا جواهرات قطره ای با موهای صاف عالی می شوند.
  • برای دخترانی که فرهای حجیم دارند، ترجیحاً گوشواره های بزرگتر انتخاب شود.
  • اگر از گیره مو استفاده می کنید، گل میخ هایی را بپوشید که نزدیک به آن یا همان سایه هستند.

هنگام انتخاب گوشواره، مهم است که به سن صاحب آینده آنها توجه کنید. بهترین خرید برای دختران گوشواره های مینیاتوری است. برای افراد مسن تر، بهتر است گوشواره هایی با کهربا و سایر سنگ های رسا انتخاب کنند.

چگونه گوشواره میخی بپوشیم؟

گوشواره میخی که برای بسیاری آشناست، به یک اکسسوری دیدنی برای هر ظاهری تبدیل خواهد شد. بیایید نحوه پوشیدن گیره های گوش را بررسی کنیم.

مهم است که لباسی را که برای آن جواهرات انتخاب می کنید در نظر بگیرید.

ظاهر کلاسیک روزمره به بهترین وجه توسط محصولاتی با سطح براق، شاید در پشت سر هم با یک سنگ قیمتی تأکید می شود. مناسب برای پوشیدن روزانه.

گوشواره های میخی نامتقارن

اگر از کلاسیک ها خسته شده اید، گوشواره های نامتقارن را انتخاب کنید. بر ظرافت یک لباس شب با گل میخ های ساخته شده از فلزات گرانبها با سنگ های گران قیمت، لباس های روان ، مدل های روباز، لباس های ساخته شده از پارچه های متراکم. گل میخ های بزرگ تأکید می شود. برای برجسته کردن گردن بلند، می توانید گل میخ را با آویز یا گوشواره منگوله ای بلند بخرید.

یک تصمیم جسورانه این است که گوش خود را با چندین گل میخ تزئین کنید.اگر یک جفت گوشواره میخی برای استفاده روزانه می‌خرید، از سایه‌ای که بقیه لوازم جانبی در آن ساخته شده‌اند راهنمایی کنید: حلقه ازدواج، زنجیره، تماشا کنید.پوشیدن کدام گوشواره یک موضوع فردی است. اما گل میخ های کوچک ظریف باید در جعبه جواهرات هر خانمی باشد، زیرا می توانند با هر ظاهری هماهنگ به نظر برسند و بر سلیقه لطیف خانم خانه تأکید کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید