مقالات

پیرسینگ ناف نقره

پیرسینگ ناف نقره زنانه مدل PE K1

پیرسینگ ناف نقره

پیرسینگ ناف نقره از نقره استرلینگ ساخته شده اند که بهداشتی و بادوام است. همچنین دارای نگین های درخشانی است که به آنها متصل شده است. اشکال و طرح‌های مختلف به شکل حلقه‌های آویزان ناف که در حرکت می‌چرخند و جذابیت جنسی را به جواهرات سوراخ‌کننده بدن می‌افزایند.

در این مقاله از فروشگاه جواهرات نقره حامدی به چند نکته درباره پیرسینگ ناف نقره اشاره کرده ایم.

پیرسینگ ناف نقره ای 

حلقه های شکم نقره مد روز به خودی خود براق هستند، اما پیرسینگ های جواهرات مطمئناً می توانند شما را متمایز کنند. یا در جشن عروسی، تولد یا حتی جشن فارغ التحصیلی شرکت می کنید. خانم ها دوست دارند آنها را به رخ بکشند زیرا منحصر به فرد و کاربرپسند هستند و مقرون به صرفه هستند و بسیار جمع و جور هستند تا در کیف قرار گیرند و مهمترین ویژگی این است که با جذابیت بصری خود باعث جلب توجه و جذب شدن افراد می شود.

طلا ممکن است سنتی باشد، اما مطمئناً نقره در مورد سوراخ کردن جواهرات برتری دارد. این فلز سرد و سفید برای به رخ کشیدن پیرسینگ های ناف زیبا شما در هر کجا که هستند عالی است و لابرات ساده، پیرسینگ های شکم یا گوش گیره ها قطعا می توانند به زیبایی آن اضافه کنند.

پیرسینگ ناف نقره زنانه مدل PE K1

پیرسینگ ناف نقره زنانه مدل PE K1

طرح های مختلف و خیره کننده پیرسینگ های ناف نقره

پیرسینگ ناف نقره ای شیک و ظریف آنها از جنس فلز مختلف برای افراد شیک پوش است. جواهر نقره ای جذاب و آویزان با یک توپ را در انتهای میله ناف می چسباند. خانم ها از آن برای به نمایش گذاشتن شکم های منحنی و صاف خود به راحتی استفاده می کنند. آنها از نظر بصری خیره کننده و زیبا هستند. پیرسینگ ناف آویزان از نقره استرلینگ با خواص درمانی و بادوام ساخته شده و عمر طولانی به محصول می دهد. نگینی که برای تزئین انتهای توپ بصری استفاده می‌شود، برش خالص است و در رنگ‌های زیادی موجود است و از نظر بصری جذاب است. این سوراخ‌های ناف دارای میله‌ها و گوی‌های ساخته شده از فولاد جراحی یا تیتانیوم هستند و از این رو دوام و درخشندگی و سلامت پوست را دارند.

پیرسینگ ناف نقره زنانه مدل PE R7

پیرسینگ ناف نقره زنانه مدل PE R7

پیرسینگ ناف نقره مدل لوستر

آنها اکسسوری عالی برای نشان دادن ناف هستند و جذاب ترین هستند. لوستر سوراخ کردن ناف دقیقاً همانطور که نام آنها توضیح داده شده است به نظر می رسد و این به درخشندگی و آثار هنری نمایشگر به سنگهای قیمتی شباهت دارد. طراحی آنها فقط قابل توجه است، روشی که برای آویزان شدن از سوراخ ساخته شده است. پیرسینگ شکم مدل لوستر در چند ثانیه نظر شما را جلب می کند و تبدیل به یک زینت می شود.

چرا نقره تبدیل به یکی از محبوب ترین جواهرات زمان شده است؟

جواهرات از جنس نقره چیزی است که هرگز از مد نمی افتد. پیرسینگ های بینی، پیرسینگ های شکم، انگشترهای پا یا آویز و هر جواهرات نقره ای چیزی است که ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد. این نه تنها در جواهرات پیچیدگی ایجاد می کند. اما برای هر کسی که آنها را می پوشد بسیار کاربردی است. اینها می توانند به هر لباس سنتی یا جسورانه ای زیبایی اضافه کنند.

شما همچنین می توانید آنها را در سنگ های جواهری با رنگ های مختلف پیدا کنید تا با هر لباسی مطابقت داشته باشد. از آنجایی که اینها نیز بسیار مقرون به صرفه هستند، از ولخرجی کردن آنها پشیمان نخواهید شد. بنابراین، ادامه دهید و جواهرات زیبای نقره ای بخرید و سلیقه زیبای خود را نشان دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید