مقالات

نحوه اندازه گیری انگشت حلقه 

آموزش راهنمای سایز انگشتر

نحوه اندازه گیری انگشت حلقه

سایز حلقه تمام عمر شما را دنبال خواهد کرد و این چیز کوچکی نیست. زیرا انگشتان با گذشت زمان، سرد، گرم، و با گذشت زمان، تغییر می‌کنند.ما در این مقاله نحوه اندازه گیری انگشت حلقه را آموزش داده ایم. و به شما کمک خواهیم کرد تا انتخاب های خود را درست انجام دهید!

اندازه انگشت شما  بسته به آب و هوا و زمان ممکن است متفاوت باشد. در صبح انگشتان نازک تر هستند. وقتی هوا گرم است، انگشتان متورم می شوند… مهم است که زمان مناسب برای اندازه گیری اندازه انگشت خود را انتخاب کنید. به طور کلی، در انتهای بعد از ظهر است که انگشتان بیشتر متورم می شوند، و اندازه گیری انگشت خود را دو بار تکرار کنید تا مطمئن شوید که اشتباه نمی کنید. ممکن است اتفاق بیفتد!

یکی از حلقه های خود را بردارید، مدل حلقه ازدواج را ترجیح دهید که از هر نظر ایده آل است. این انگشتر به خوبی با انگشتی که می خواهید حلقه آینده را روی آن قرار دهید تنظیم می شود. این حلقه شما را اذیت نمی کند. .بنابراین این انگشتر خیلی شما را سفت نمی کند. و به اندازه ای بزرگ نیست که تزئینات آن را برعکس ببینید. یک خط کش سفت و خوانا بردارید و حلقه را صاف دراز کنید. نوار 0 را تا حد امکان نزدیک به قسمت داخلی سمت چپ تنظیم کنید. و قطر را با تنظیم خط کش تا حد امکان نزدیک به قسمت داخلی سمت راست اندازه گیری کنید. یادآوری: قطر داخلی حلقه را اندازه بگیرید.

یادآوری: قطر داخلی حلقه را با دقت اندازه گیری کنید.

مثال: اگر قطر 1.72 سانتی متر را اندازه گیری کردید، به این معنی است که شما سایز 54 هستید، اگر 1.85 سانتی متراندازه گیری، به این معنی است که اندازه 58 را می سازید.

راه حل دیگر برای اندازه گیری انگشت حلقه

یک رشته نازک بردارید. این رشته را بدون اینکه سفت کنید، دور انگشت انتخابی خود بپیچید. انتهای انتخاب شده را نگه دارید. سپس طول تعیین شده را به خط کش خود منتقل کنید. و اندازه ای که می بینید را یادداشت کنید.

مثال: اگر 5.2 سانتی متر اندازه گیری، سایز 52 هستید، اگر 5.8 سانتی متر اندازه گیری کردید، سایز58 هستید.

در اینجا یک جدول مطابقت اندازه وجود دارد که به شما کمک می کند:

نمودار سایز انگشتر

نمودار سایز انگشتر

 

استفاده از روبان خیاطی برای اندازه گیری انگشت حلقه

همچنین می‌توانید از روبان خیاطی استفاده کنید. این آسان است زیرا شما فوراً اندازه گیری انگشت خود را دریافت می کنید. همیشه با دو بار انجام عملیات از موقعیت و دقت نوار اندازه گیری اطمینان حاصل کنید.

مهم: لطفاً توجه داشته باشید که همه این اندازه‌ها مربوط به یک حلقه یا یک حلقه نازک است. اگر می خواهید انگشتر بزرگتر، 1 سانتی متر یا بیشتر بخرید، اکیداً توصیه می شود که سایز بزرگتر از اندازه معمول خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال: اگر اندازه انگشت شما 54 است، ترجیح دهید اندازه 56 سفارش دهید.

فیلم آموزشی راهنمای سایز انگشتر

امیدوارم همه این نکات برای شما مفید بوده باشد. اگر هنوز شک دارید، دریغ نکنیدبا ما تماس بگیرید. ما قطعا راه حلی پیدا خواهیم کرد!

دیدگاهتان را بنویسید